Omenalaakson guru

Bergstrand, Mikael

| 2017

Flag from fi

Keski-ikäinen ruotsalaismies Göran Borg ja hänen entinen terapeuttinsa Karin Brunell Torstensson ovat seurustelleet lähes vuoden, mutta nyt parisuhteessa on ongelmia. Karin syyttää Görania sitoutumiskammoiseksi, eikä Göranin yllättävä pakomatka hänen kaikkein parhaimman intialaisystävänsä Yogin häihin varsinaisesti auta asiaa. Göran on myös työtön, rahaton ja vähän masentunut. Ja alkoholikin tuntuu maistuvan. Mutta onneksi ikuinen optimisti Yogi saapuu yllättäen Ruotsiin edistämään tekstiilivientibisneksiään. Ja Göran saa töitä - vaikkakin vain äitinsä uuden miesystävän talonvahtina. Göran ja Yogi suuntaavat viettämään kesää Pomonalaaksoon, jossa kaunopuheisesta ja suurisydämisestä Yogista tulee nopeasti kaikkien suosikki. Suuri talo täyttyy monenlaisista erikoisista vierailijoista, ja paikallislehtikin kirjoittaa jutun omenalaakson karismaattisesta intialaisesta gurusta. Aivan kaikki naapurustossa...

Helena Rasmusson

2024-02-09

Helt okej, men sämre än de två tidigare. Trevligt med miljöer man känner igen. Mysiga personer, men lite spretig berättelse!

Helena Rasmusson

2024-02-09

Jan Banan

2021-07-16

Ett bra slut på Bergstrands trevliga Indien-trilogi.

Kerstin Wedin

2015-11-29

Som fd malmöbo är det extra roligt att läsa Mikael Bergstrands triologi eftersom jag vet exakt var i stan han befinner sig.

Lotta Lettenström

2015-10-18

Den är ok men inte så bra som de två första!

Ma Coon

2015-09-28

Mysig, varm, underhållande och med många kloka ord!

Marita Ryen

2015-08-11

Bok nr 3 om Göran Borg och Yogi. Tycker mycket om dessa charmiga feelgood böcker.