Öka din sociala kompetens

Fexeus, Henrik

| 1905

Hur blir man någon som andra tycker om, lyssnar uppmärksamt på och får förtroende för? I "Öka din sociala kompetens" ger beteendeexperten Henrik Fexeus dig verktygen du behöver för att bli ett socialt proffs. Effektiva tekniker och tankesätt presenteras på Henriks kunniga och humoristiska sätt. Bygger på bästsäljarna "Konsten att läsa tankar", "När du gör som jag vill" och "Konsten att få mentala superkrafter" ? förkortat och uppdaterat innehåll! Vill du utvecklas men känner att tiden inte räcker till? Nu kan du förändra ditt liv mellan Stockholm och London eller mellan tidiga nyheterna och läggdags. Böckerna i handboksserien ?På två timmar? tar inte mer än två timmar att lyssna på ? men innehåller kunskap som räcker en livstid. Författarna är alltid kända experter inom sina områden. Övriga böcker i serien: "Upptäck och skydda dig mot energitjuvar" av Ingalill Roos "Bli fri från perfektionism"...

Matilda S

2016-08-23

En snabb bok som är koncentrerad av massa fakta. Personligen känner jag ett svagt äckel av författaren och hans küthet pü makt men boken bjöd samtidigt pü bra basic info om kommunikation som man kan bära med sig i bakhuvudet när man vill komma närmare och smälta samman med andra människor - och det är ju alltid härligt :)

Milton V

2014-04-08

För att vara en kort bok så gav den en del tips som man kan ha användning för. Värd att läsa om du känner att du behöver en kick i ditt sociala liv.

Lina Johansson

2013-03-08

Jag tycker inte att jag lärde mig så mycket. Inget nytt.

Marita Ryen

2012-04-16

Har lyssnat på en annan bok av Henrik och kände igen det mesta. Dock intressant och tål att upprepas.