Odjur p Grna Lund

Olczak, Martin

Runt om i Stockholm kryllar det av vernaturliga varelser och lskiga vidunder. Men Jack och hans bsta kompis Wanda har inte tid att vara rdda de mste hitta en flera hundra r gammal guldring. Utan den kan frbannelsen inte brytas, och Wanda kan aldrig bli ett vanligt barn igen. Odjur p Grna Lund r fjrde och sista delen i serienJacks frbannelse, som tar vid dr succseriernaJakten p Jack ochSpdomen om Jack slutar. En perfekt lsa sjlv-bok lagom lng, hgt tempo och cliffhangers som gr att man bara mste lsa vidare. Anna Sandlers bilder ger liv t fantastiska varelser och spnnande miljer!

Almunge skola, 4B

2021-12-17

Den var inte jttebra fr den var inte rolig.

Jag tycker att boken var bra. Det var fina bilder men om man skulle ha lst de frsta boken i serien s skulle man nog frstt mer. 4-5!!

Rosendals skola k 4

2021-10-27

Den var spnnande och rolig fr att den drar in den magiska vrlden in i den verkliga vrlden.

4B Svandammsskolan

2021-10-04

Jack med familj och hans kompis Wanda letar efter en guldring. De hittar den p Grna Lund och p vgen hem fljer ett otckt odjur efter dem. Det var spnnande med alla olika varelser p Stockholmsgator.

Hkarngsskolan 4

2021-09-14