Nyårskyssen: BoonsBorotrilogin del 3

Roberts, Nora

| 2014

Efter att ha lämnat storstaden, ett exklusivt hotell och en otrogen man bakom sig har Hope börjat om i den lilla staden Boonsboro, och trivs med sitt nya liv. Hon sköter stadens värdshus med säker hand och får gästerna att känna sig som hemma. Hon har allt hon vill ha, ett spännande jobb och nära väninnor ? men på kärleksfronten är det mer stiltje än hon skulle önska. Den enda närkontakt med det motsatta könet hon får är när hon råkar i luven på Ryder Montgomery, den äldste av bröderna Montgomery som rustat upp det gamla värdshuset. Han är envis, tyst och tvär, och av någon anledning lyckas han alltid gå henne på nerverna. Visserligen råkade Ryder och Hope ge varandra en nyårskyss, men den var inget mer än ett tillfälligt misstag, det har de enats om. Eller? Nora Roberts är född och uppvuxen i Maryland, och i sin senaste romantrilogi har hon inspirerats av staden Boonsboro, där...

Marielle

2018-06-04

Den första var helt okej, de andra två var inte alls lika bra som jag hade hoppats. Dåligt översatta och stavfel överallt.. baah!

2016-05-19

Äntligen är jag klar med den här trilogin. Lika tramsig som den förra. De lät så mycket bättre än de var. Nog sagt.

Evelyn Falk Möller

2015-09-24

Härligt livsbejakande romantik i vacker miljö. Med lite spökerier som extrakrydda.

Karin Öberg

2015-09-12

Sämsta i triologin. Lite för förutsägbar.

Karin Öberg

2015-09-12

Sämsta i triologin. Lite för förutsägbar.

Nu har jag läst klart hela serien som handlar om de som bor i staden Boonsboro. Jag kan rekommendera denna serie till er andra. Denna serie var mycket bra och intressant att få njuta av något som är så bra så som Nora Roberts böcker brukar va.