Nu och fr alltid, Lara Jean

Han, Jenny

Den tredje och sista delen om Lara Jean!Lara Jean har vrldens bsta sista r p high school. Och det finns s mycket kvar att se fram emot! En klassresa till New York, att g p balen med pojkvnnen och hennes pappas stundande brllop. Sedan ska hon brja p ett nrbelget college s att hon fortfarande kan ka hem och umgs med familjen p helgerna. Livet kunde inte bli mer perfekt! Tills hon helt pltsligt fr ovntade nyheter som vnder upp och ner p allt. "Om du vill knna dig alldeles varm inombords av krlek och fluff s r den hr serien helt perfekt. Rekommenderas!" Boktycke

Underbar, charmig och underhllande!

Bda bckerna innan i serien om unga tjejen Lara Jean tyckte jag mycket om. Jag mste erknna att jag var lite orolig fr om frfattaren skulle f till den avslutande delen lika bra! Men det var jag helt i ondan. Serien om Lara Jean knyts ihop p ett vldigt bra stt! Nr jag lst ut boken knner jag mig njd. Njd ver att serien avslutades fint, men samtidigt lite sorgsen ver att det redan r slut. Hade grna sett att berttelsen ftt flja med Lara Jean ven p college! Det r underbar serie om krlek, vnskap, skolliv och familj. En serie som riktas mot lder 12-15 r, men som passar minst lika bra till en nstan 40-rig tant. Frfattaren har en fantastisk knsla fr att skildra ungdomars liv och knslor, tycker att berttelsen r msterligt berttad. Det r ljuvlig lsning att sjunka in i Lara Jeans vrld ett tag och drmma sig bort! Grattis till alla er som har den hr prlan kvar att upptcka! Mitt nsta drag blir att frska se filmen!

Agnes

Jag gillade verkligen denna bok! Men den fr bara en fyra d jag gillade de tv tidigare bckerna mer samt att jag r ledsen fr att trilogin r slut nu..
Jag lskar sttet som Jenny Han skriver p, det r ltt att lsa och jag drogs verkligen med och in i historien. Efter tre bcker knner jag att jag har lrt knna Lara Jean och hennes familj och jag vill inte att serien ska vara slut :(