Nu och för alltid, Lara Jean

Han, Jenny

Den tredje och sista delen om Lara Jean!Lara Jean har världens bästa sista år på high school. Och det finns så mycket kvar att se fram emot! En klassresa till New York, att gå på balen med pojkvännen och hennes pappas stundande bröllop. Sedan ska hon börja på ett närbeläget college så att hon fortfarande kan åka hem och umgås med familjen på helgerna. Livet kunde inte bli mer perfekt! Tills hon helt plötsligt får oväntade nyheter som vänder upp och ner på allt.  "Om du vill känna dig alldeles varm inombords av kärlek och fluff så är den här serien helt perfekt. Rekommenderas!" Boktycke"Lara Jean-trilogin får ett fint avslut" BTJ "en söt, mysig, spännande och härlig bok som man blir på bra humör av" Agnes bokblogg

Underbar, charmig och underhållande!

2018-10-15

Båda böckerna innan i serien om unga tjejen Lara Jean tyckte jag mycket om. Jag måste erkänna att jag var lite orolig för om författaren skulle få till den avslutande delen lika bra! Men det var jag helt i onödan. Serien om Lara Jean knyts ihop på ett väldigt bra sätt! När jag läst ut boken känner jag mig nöjd. Nöjd över att serien avslutades fint, men samtidigt lite sorgsen över att det redan är slut. Hade gärna sett att berättelsen fått följa med Lara Jean även på college! Det är underbar serie om kärlek, vänskap, skolliv och familj. En serie som riktas mot ålder 12-15 år, men som passar minst lika bra till en nästan 40-årig ”tant”. Författaren har en fantastisk känsla för att skildra ungdomars liv och känslor, tycker att berättelsen är mästerligt berättad. Det är ljuvlig läsning att sjunka in i Lara Jeans värld ett tag och drömma sig bort! Grattis till alla er som har den här pärlan kvar att upptäcka! Mitt nästa drag blir att försöka se filmen!

Agnes

2018-10-12

Jag gillade verkligen denna bok! Men den får bara en fyra då jag gillade de två tidigare böckerna mer samt att jag är ledsen för att trilogin är slut nu..
Jag älskar sättet som Jenny Han skriver på, det är lätt att läsa och jag drogs verkligen med och in i historien. Efter tre böcker känner jag att jag har lärt känna Lara Jean och hennes familj och jag vill inte att serien ska vara slut :(