Närmare än du tror

Jacobsson, Jenny

Isa 35 år har nyligen blivit dumpad av sambon sedan flera år tillbaka. På kuppen blir hon barnlös då hon gett upp sina egna tankar om att bli gravid eftersom Jimmy inte ville ha fler barn. Isa inser vad hon offrat och äggstockarna skriker efter att bli befruktade. När hon en dag hittar en post-it lapp under vindrutetorkaren på bilen blir hon både smickrad och nyfiken. Men när lapparna blir mer hotfulla växer paniken. Tuva-Li är moralens ryttare som begår ett misstag som får oanade konsekvenser. Jarild är bankmannen som bär på en stor hemlighet. Skulle den avslöjas, rasar hans tillvaro samman. Men vem är Zack, som Isa raggar upp på krogen enbart för att tillfredsställa äggstockarnas skriande behov?

Melasbokhylla

2019-09-23

Välskriven,bra och spännande

Bokdjungeln

2018-06-25

Kärlek, drama och spänning - allt i en bok. Väldigt lättläst och underhållande. Jag hade gärna läst mer, för vad hände sen - ge mig mer! En uppföljare kanske? 😉😍 Tror man kommer kunna hitta denna hos många semesterfirare som vill ha skön läsning i sommar.

Pia Gummesson

2018-03-09

Spännande in i det sista,fantastiskt bra bok.Rekommenderar denna bok varmt till er som gillar feelgood med inslag av spänning som ibland gör så att man får hjärtat att slå väldigt fort.Den här boken glömmer jag inte!

Läskig, gripande och underhållande!