No second chance

Coben, Harlan

| 2003

'When the first bullet hit my chest, I thought of my daughter...' A brilliant thriller from 'one of the most sheerly entertaining and accomplished writers in the genre [Daily Express].

2019-01-28

Frutom att Coben som alltid skriver spnnande och helt galna berttelser berrde den hr boken mig extra starkt utifrn frldraperspektivet. Vilken mardrm!

Malin Magnander

2018-03-11

2015-10-17

Riktigt spnnande! Det som drar ner lite r att storyn blir vl rrig, den r vldigt snillrikt ihopkommen. Men det nr upp till en fyra i alla fall, svrt att lgga ifrn sig denna thriller.

Annika Fronaeus

2015-07-27

Spnning frn frsta till sista sidan. Nr man till slut str infr upplsningen r slutet inte ngot du kunnat frestlla dig.

Anett Mattisson

2012-02-12

En riktigt seg historia, orkade inte lyssna frdigt p hela boken.

Carin Lundberg Papp

2012-01-16

Vilken bladvndare!! Ls den, o resten av hans bcker!

Gabriella Aronsson

2011-11-15

S underbar, full av verraskningar, spnnande scener och hjrtskrande stunder. lskar Harlan Coben och detta r en klar favorit! strcklsning som biter sig fast frn frsta till sista sidan!

Helena Eriksson

2011-04-01

En mycket spnnande historia som hela tiden bjuder p ovntade vndningar. En bok som r svr att lgga ifrn sig, man vill hela tiden veta vad som hnder hrnst.

Maria Johnson

2011-02-14

Lkaren Marc Seidman vaknar upp p sjukhus efter tv veckor i koma. Han blev skjuten i sitt hem. Hans fru Monica blev ocks skjuten, men hon verlevde inte. Deras dottar Tara, 6 mnader, saknas. En rtt s vlskriven och vldisponerad bok. Frfattaren gr ett par vndningar i intrigen som faktiskt hller rtt s bra. Helt ok talbok att lyssna till.

Lena Larsson

2010-02-03

Jag r pinsamt bldig men jag blade som en gris. r en sucker fr Harlan Cobens bcker, de r fr det mesta tokspnnande frn brjan till slut.

kristina johansson

2009-07-12

En riktig favorit av Cobens bcker. Ltt att tycka om och flja huvudpersonen och de vriga karaktrerna r spnnande ocks. Bra bok.