Nights in Rodanthe

Sparks, Nicholas

| 2002

Forty-five-year-old divorcTe Adrienne Willis is forced to reconsider her entire life when her husband leaves her for a younger woman, as she confronts the difficulties of raising her teenage children and caring for her ailing father, until a trip to Rodanthe in North Carolina's outer banks leads to an encounter with successful surgeon Paul Flanner. 1,250,000 first printing.

Maylie Haim Poulsen

2020-04-28

En lite sorglig men mest gripande berättelse. Vacker och mysig.

Sabine Minell

2012-06-17

Jag älskar Nicholas Sparks, han har ju skrivit böcker som sedan har blivit film och några av dem råkar vara mina absoluta favoritfilmer. Så jag gillade denna bok också, jag tycker om på vilket sätt omgivningen skildras, jag blir så sugen på att själv få vara i detta värdshus och gå längs stranden (dock inte under den värsta stormen som skildras i boken). Fin historia helt enkelt.

Sabine Minell

2012-06-17