New Memoir

Inger Jonsson

2016-12-27

Mycket intressant. Många intressanta frågor tas upp, naturligtvis ur amerikanskt perspektiv. Jag fick lära mig mycket. Bra skrivet. Fantastiskt att lyckas förena så krävande yrkesliv med familjeliv. Tur att hela familjen är engagerad.

Tarja Ahlgrén

2014-08-05

Högintressant läsning, trots att man så väl vet att största delen naturligtvis utelämnas och möjligen förvrängs. Men visst tror jag att man får en viss inblick i hur Hillary Clinton, en möjlig presidentkandidat 2016, tänker. Också en viktig historielektion, eller repetition, hur man nu vill. Det mest slående är den enögda synen på USAs rätt att styra och ställa över resten av världen, den totala avsaknaden av andra synvinklar är rätt skrämmande.

Tarja Ahlgrén

2014-08-05