Never Look Away: A Thriller

Barclay, Linwood

| 2010

Lars Persson

2021-11-14

Mycket bra och spnnande ven om jag frsttt att de utspelar sig innan de andra bckerna jag lst om Promise Falls, full fart i denna story

Hanna Melin

2021-08-19

5% total klich, 10% genuint spnnande, 85% Gone Girl.

Marc Moore

2021-06-11

En ny favoritfrfattare fr mig, lite som Stephen King fast utan de vernaturliga.
Antar att detta r den frsta boken om journalisten David. Den r spnnande hela vgen med mnga vndningar, ibland ngot osannolik men alltid underhllande.

2019-09-17

Lst p svenska, Vilseledd: Perfekt underhllning! Trivsamma huvudpersoner (de p den rtta sidan, frsts) och en spnnande intrig med en annorlunda lsning. Svr att lgga ifrn sig, men inte s svr att sedan glmma...

Maddes Bokblogg

2014-02-23

Spnnande och en riktig bladvndare.

Thommy Stenstrm

2013-05-13

En mycket bra bok av en av mina absoluta favorit frfattare.
Temat knns igen. Denna gngen r det hans fru. Vet inte om det bara r jag som knner s. Men hans bcker r vldigt ltta att komma in i. Dessutom skriver han s bra att det r svrt (ls omjligt) att lgga ifrn sig bckerna.
S r du det minsta tveksam. S ls den. Du kommer inte att ngra dig!

Heln Lundstrm

2013-03-27

Bsta boken hittills!

Sussie S

2012-11-23

Detta r 2:a boken som jag lst av Linwood. Jag kunde se den rda trden bckerna emellan och det gjorde nog att jag listade ut slutet nnu fortare i denna n i den frra.
Ytterst vlskrivna och spnnande bcker... men jag gillar att inte kunna lista ut allt nstan frn brjan, drfr fattas den 5:e stjrnan.
Spnnande karaktrer och ett vlflytande sprk och den hll mig vaken bra mycket lngre n det var tnkt s det var definitivt en bra bok.

2012-09-25

Spnnande och vlskriven. Nackdelen r att man vet att han r oskyldig och vem som ligger bakom.

Mycket spnnande bok, hgt tempo hela tiden och strt omjligt att lgga ifrn sig!

se Bandling

2012-06-10

Hndelserikt, hgt tempo, som att se en actionfilm.

2012-05-24

Gillar mycket Linwood Barclays bcker. Det hr r den fjrde som jag har lst hittills. Tycker mycket om hur dom r uppbyggda. Cliffhangers i nstan varje kapitel. Mycket humor i bckerna. Och absolut inte frutsgbara. Mycket spnnande r dom ocks, och vldigt lttlsta.

Ibland tycker jag att dom pminner lite om Dean Koontz senaste bcker, om man nu fr jmfra frfattare s.

Jag kan verkligen rekommendera alla Linwood Barclays fyra bcker. Dom r helt fristende, s man behver inte lsa dom i ngon ordning.

( Ls grna alla mina bokrecensioner i min blogg, Bims Blogg - http://bimsblogg.wordpress.com/category/bokrecensioner/ )

Petra Norstedt

2010-07-13