Ntterna vid havet

Sparks, Nicholas

| 2003

Fyrtiofemriga Adrienne Willis tvingas att omvrdera sitt liv d hennes man verger henne fr en yngre kvinna. Srad och i behov av vila flyr hon till kuststaden Rodanthe. Men nr en storm sveper in ver omrdet verkar det som om Adriennes perfekta helg kommer att bli frstrd - tills en ny gst, Paul, dyker upp. Paul, femtiofyra och lkare, har precis skilt sig och tvingats lmna sin karrir bakom sig. Medan stormen kommer allt nrmare finner tv sargade mnniskor trst i varandras famn och under ngra dagar stts knslor i rrelse som kommer att pverka dem fr all framtid.Av bstsljarfrfattaren Nicholas Sparks utkom senast Drmmarnas vg. vers: Mai Broddvall

Maylie Haim Poulsen

2020-04-28

En lite sorglig men mest gripande berttelse. Vacker och mysig.

Sabine Minell

2012-06-17

Jag lskar Nicholas Sparks, han har ju skrivit bcker som sedan har blivit film och ngra av dem rkar vara mina absoluta favoritfilmer. S jag gillade denna bok ocks, jag tycker om p vilket stt omgivningen skildras, jag blir s sugen p att sjlv f vara i detta vrdshus och g lngs stranden (dock inte under den vrsta stormen som skildras i boken). Fin historia helt enkelt.

Sabine Minell

2012-06-17