Nästa sak på min lista

Smolinski, Jill

| 2007

"20 saker att göra innan jag fyller 25". Så lyder rubriken på den lista June Parker av en händelse får i sin hand efter att en ung kvinna dött i en bilolycka. Hon bestämmer sig för att själv utföra de saker som finns med på listan, ett beslut som försätter henne i de mest omöjliga situationer... Sakerna på listan är allt från inspirerande (springa ett femkilometerslopp, se en solnedgång), till mer vågade (gå ut utan behå) till nästan omöjliga (förändra någons liv), och medan June skyndar på för att slutföra listan före deadline, lär hon sig mer om sitt eget liv än hon någonsin hade väntat sig. Nästa sak på min lista är rolig, vinnande och charmerande, full av humor och hjärta!

Sofie Petersson

2011-05-27

Platt, tråkig och det finns definitivt bättre sätt att spendera ett par timmar på än att läsa denna gråa bok. Rolig idé som blev färglös.

Joanna Björkqvist

2011-05-18

Idén att ha en lista med saker man måste göra innan man fyller 25 är kul, men sakerna är rätt märkliga och boken känns som om den är skriven av en 20-åring och för 20-åringar... Inget fel i det kanske - om man är 20 och det är inte jag. Om det inte hade varit en bok som valts av en i vår bokcirkel hade jag inte läst ut den, för den berörde inte alls.

Charlotte B

2010-12-18

Mycket bra bok... En stark femma!

Jenny

2010-12-18

bra bok om man vill fördriva tiden lite.

Marina Trenkoska

2010-09-19

Mysig bok...svag fyra...

2010-07-31

Nej, den här läste jag inte ut. Tyckte den var tråkig.

Sabine Minell

2010-04-13

Den här boken var så där riktigt söt och mysig på alla möjliga sätt. Tyckte om den, en chiclit som borde läsas om man gillar den genren.

Tina Svensson

2010-03-24

Denna bok gav mig en härlig, mysig och charmig känsla och det fanns tillfällen då jag skrattade högt! Läs den!
För fler recensioner av böcker som jag läser, se min blogg

Ellinor Karlberg

2010-03-20

Mysig och lättläst. Perfekt när man mycket på jobbet och bara vill koppla av med något som inte kräver tankekraft.

En charmig och lättläst bok. Som gjord för en sommardag på stranden!

Karin Karlsson

2009-07-10

Härlig bok.

Camilla Lundberg

2009-07-10

Detta är en bok alla borde läsa! :) underhållande men ändå en riktigt fin historia..