Nakenlek

I Nakenlek har Rosanna brutit upp från sin man och flyttat hem till väninnan Gilda, som lever en bohemisk tillvaro där erotiken ges stort utrymme. Med hennes hjälp ger sig Rosanna ut på en avancerad upptäcktsfärd i sin egen sexualitet. Och på en erotisk fest står hon öga mot öga med sin förre man. I tre korta romaner om kvinnlig sexualitet öppnar Katerina Janouch dörren till lusten, begäret och passionen. Trilogin handlar om en mogen kvinnas erotiska uppvaknande. Om åtrå och hemligheter men också om makt, svartsjuka och utanförskap. Men framför allt om längtan livets blodröda bultande puls.

2017-12-27

Jag läser sällan erotik, ändå skulle jag inte direkt klassa Nakenlek som erotik även om det finns mängder av bisarra sexscener. Mest av allt tycker jag att det är en galen mycket svart humoristisk bok i stil med några av Unni Drougges romaner. Pryda flickor/pojkar i alla dess åldrar ska definitivt undvika den här boken, men jag tyckte den var mycket underhållande och läser därför gärna tredje boken i serie om Rosanna Wilde!

Thommy Stenström

2016-07-24

Gillar man erotisk litteratur och behöver omväxling i sitt läsande så rekommenderar jag de här böckerna, hudhunger och nakenlek
Ser verkligen fram emot del 3

2016-04-13

?Katerina Janouch tillhör absolut en av mina favoritförfattare. Jag tycker väldigt mycket om hennes serie om barnmorskan Cecilia Lund. Jag har läst alla dom åtta böckerna i serien som hittills har utkommit, och jag ser fram emot dom kommande böckerna som är planerade. Här är en länk till min recension av den senaste boken, Barfotaflickan.

Hudhunger är den första boken i en ny serie av Katerina Janouch. Det är en planerad trilogi som handlar om den drygt fyrtioåriga Rosanna Wilde.

Boken är tunn, cirka tvåhundra sidor, och mycket lättläst och snabbläst. Men den är välskriven och den engagerade mig. Den innehåller många mycket detaljerade sexscener och är definitivt inget för pryda. Jag tyckte om boken, och kommer absolut att läsa dom två kommande böckerna i serien.?

Ovanstående text skrev jag om den första boken i trilogin, Hudhunger, och samma text blir det till den här boken, den andra i serien, Nakenlek.