Mutant Message Down Under

Morgan, Marlo

| 1994

This is the story of Marlo Morgan, a fifty-year-old American woman who accompanied a remote tribe of Aboriginals on a 1,400 mile, four-month walkabout through the Australian outback. She lived as they lived, eating their food, learning their methods of healing and understanding their philosophies of existence. She now shares with us their powerful message.

Abra Kadabra

2016-06-28

Predikande och självgod. Jag kunde inte tro att det var sant- och gissa vad: det var inte sant heller. Säkert givande om man gillar New Age, inte om man vill ha autentiska fakta.

Andrea Lundberg

2009-09-24

Tyckte fantastiskt mycket om den. Sen fick jag reda på att det inte alls var en sann berättelse och att stora delar av den aboriginska befolkningen i Australien var oerhört upprörda och krävde ursäkter m.m. Nu vet jag inte riktigt vad jag tycker... Men boken gjorde hur som helst ett starkt intryck på mig och jag rekommenderar den ändå.

Jan-Eirik Johansen

2009-09-24

En bok som verkligen berör. Läs den! Du kan hitta den på web antikvariat, översatt till svenska. Den heter Budskap från andra sidan.