Mitt vågräta liv : en oblyg rapport från sängen

Handler, Chelsea

| 2006

Alla har någon gång gjort det eller känner någon som gjort det: haft sex för en kväll. Engångsligget ? ett välbekant resultat av en kväll ute. Ibland kanske som ett slags hämnd på en väninna och hennes trista bröllop eller varför inte som tröst för en katastrofal semester. Det är ofta pinsamt och misslyckat, men också djävulskt frestande.  Många tycker att ett engångsligg är något att skämmas ? något man inte talar om. Det gör dock den amerikanska skådespelaren och komikern Chelsea Handler öppenhjärtigt och oblygt.  Hon anser att alla sätt att lära känna varandra är bra ? Dessutom är det viktigt att så snabbt som möjligt ta reda på om det finns någon sexuell kemi. Varför vänta i flera månader bara för att sedan upptäcka att killen är dålig i sängen eller har udda böjelser?   I denna samling självupplevda berättelser tumlar Chelsea Handler runt med en rad...

Izabela Horn

2012-08-15

Vissa kapitel var riktigt roliga , inte ofta jag skrattar högt åt det jag läser.

Alexandra Karlsson

2011-03-12

Boken var i princip vad jag hade förväntat mig. även om det var hennes första bok var det den sista av dem som jag läste. Den var inte lika bra som 'Are you there vodka, its me Chelsea', men den är en rolig, rå och galen bok som delar med sig av alla snuskiga detaljer av en ung komikers vilda liv. Precis vad jag hade förväntat mig efter att ha följt 'Chelsea Lately''.

Kristina B

2010-07-08

Riktigt rolig men kommer inte bli en bokklassiker. Extremt lättläst och underhållande. Periodvis helt galen - men rappt språk. Efter halva boken lugnar boken ner sig lite och får en mer eftertänksam ton... HELT friskt beteende är det inte. ;)

Jonas Zejlon

2009-09-10

Vadå? Den här boken var ju skitrolig! Hade nog gjort sig riktigt bra som film! Hoppas int ejag är den enda killen som läst den. Hursomhels,t riktigt roliga situiationer och kvickt språk!

Mia Dahlstrand

2009-08-16

2007-04-14
Om en kvinnas sexliv. Vilt. Trist bok! Läste inte ens klart. Handlade bara om sprit och sex med olika män.