Mias hemlighet

| 2005

Nr Mia Eriksson och hennes barn fr asyl i USA 2003 r familjen sargad efter tretton r p flykt. Under ett skilsmssogrl avsljar Mias man Anders hennes djupa familjehemlighet. - Er mamma kommer att lmna er. Hon har redan gjort det frstr ni. Anders kalla gon p mig. Mitt hjrta som stannade. - Hon har redan lmnat ett barn i Sverige. En gng tvingades Mia svika sitt eget barn. Han r nu en vuxen man och vet inte varfr mamma frsvann. Frgan r om han vill frlta. Och kan hon frlta sig sjlv? Mias hemlighet r den tredje boken - efter Gmda och Asyl - om Maria Erikssons liv p flykt. De tidigare bckerna har Maria Eriksson skrivit tillsammans med frfattarinnan Liza Marklund. Den hr gngen str Maria p egna ben och berttar gripande hur hon bygger ett nytt liv - och gr upp med sitt frflutna.

Sara Frimodig

2013-09-23

Jag tycker att den var helt okej, inte som Gmda och Asyl men nd lsvrd. Det hnde inte s himla mycket men den knt vl nd ihop hela historien p ngon stt... En svag trea.

Izabela Kosznik

2012-03-07

En framtvingad bok som.mest bestr av upprepningar. Mia framstr som mycket osympatisk kvinna och hennes man som vrsta mh

Charlotte B

2011-02-14

Brjar bli lite tjatigt... Trodde det skulle vara mer om det tredje barnet n det var, men nd en rtt s hyfsat bra bok.

Jenny stensson

2010-08-17

den fr en etta fr det r det lgsta jag kan ge.

Marcus Ladell

2010-07-29

Gillar de tidigare bckerna. Denna boken r knappt godknd. Saknar glden som de tidigare hade

2010-07-28

Nej, nu rcker det om det hr. Nu r det bara frga om att tjna mera pengar p en redan berttad historia. Isch!!!

Cissi Rosenqvist

2010-07-19

lskade boken Gmda, kunde inte slppa den. Boken Asyl tyckte jag ocks om men denna njae... det gr utfr. Knappt godknd

Camilla Skans

2010-05-07

ok, men inte mer

Sonja Glans

2010-03-25

Denna bok var bra!

Anna Hagberg

2009-11-30

S TRTT p denna skrplitteratur... Varfr inte lsa ngot NYSKAPANDE och INTRESSANT, t.ex. MEMENTO MORI - nitton brottsstycken (http://booksondemand.e-butik.se/?artnr=1585), en novellsamling med 19 helt OTROLIGT begvade unga frfattare. Det bsta jag lst p lnge!!!

Malin Gustafsson

2009-11-09

Knns frdmmande och till stor del osann.

Eyez Only

2009-09-15

Hmmmm, Mia har frskt apa efter Liza Marklunds stil nr hon skriver och det r inte till det bttre nr det r s uppenbart. Tyckte nd boken var ok till en brjan, men har snkt mitt betyg pga av att det framkommit att sanningshalten r tvivelaktig.

Gunvi Lundqvist

2009-09-05

Nr Mia och hemligheten trffas och talar ut r s laddad just det avsnittet lyfter denhr boken, man kan knna smrtan som bda br p.... Lsvrd.

Amanda Andreasson

2009-08-13

Jag tycker att det r vldigt hftigt att hon har lyckats att skriva boken helt sjlv och sedan gjort det s bra!