M3000 Marknadsföring Kommentarer och lösningar

Jansson, Rolf

| 2015

Flag from sv

0


Marknadsföring har på många vis förändrats och blivit allt mer digital och komplex. Den nya andra upplagan av M3000 Marknadsföring har reviderats för att möta denna föränderliga värld. Marknadsföringsområdet är ett område med hög förändringstakt. Marknadsföring har under de senaste åren blivit allt mer digital, och på många sätt mer komplex. Ett exempel på detta är E-handeln, som förmodligen exploderat och därmed förändrat företagens marknadslogik. Läs mer M3000 Marknadsföring speglar dagens marknad, och de teoretiska aspekterna av marknadsföring presenteras på ett strukturerat och smakfullt sätt. Serien har en tydlig koppling till ämnesplanen och de uppgifter som återfinns i övningsboken är märkta efter vilken förmåga som de testar samt efter betygsnivå. Den nya andra upplagan av M3000 Marknadsföring består av följande komponenter: - Faktabok - Övningsbok - Kommentarer och lösningar-bok...

Visa mer

Skapa konto för att sätta betyg och recensera böcker

Recensioner

Bli först med att recensera denna bok