Lust och längtan

Hjulström, Carin

| 2017

?Sex, makt, pengar, droger ... Det är sådana ämnen lyssnarna vill ha!? Frida Fors får en ny svensk-amerikansk producent som direkt har ledningens öra. Fridas kvällsprogram ?Sena samtal i P4? måste bli sexigare för att utvecklas och locka nya lyssnare. Kroken är regeringens utredning om svenska folkets sexvanor utifrån en folkhälsoaspekt. Plötsligt ska Frida prata avspänt i radio om lyssnarnas erfarenheter av sex, samliv och kärlek. Hon tvekar, men vill samtidigt inte vara en bakåtsträvare.Producenten, Rosetta, är nyinflyttad i stan och vill genast bli Fridas bästa vän. Rosetta har hört att det ska finnas en man i Göteborg med extraordinära sexuella egenskaper som gör kvinnor galna av åtrå och hon lockar med Frida ut i stadens nattliv.Radhuset i Kålltorp ekar fortfarande tomt. Barnen är utflugna och Fridas flirt med läkaren Martin på andra sidan gatan blir inte vad hon drömt om. Så när myndigheterna...

Frida

2019-02-21

Lite konstiga twister i denna bok jämfört med föregångare. Men Frida Fors är en person man vill följa !

Sarah

2019-02-01

Har man läst Hjulström tidigare känner man igen språket och stilen. Dock mer Pk nu.. Halvbra

2018-07-25

Lust och längtan är Carin Hjulströms sjätte bok, och den är den fjärde boken i serien om Frida Fors. Här är en länk till boken som är före den här boken i serien, Kärlek sökes.

Jag tycker mycket om Carin Hjulströms böcker. Dom är lättlästa och underhållande. Enkla, men ändå med lite djup i. Välskrivna och läsvärda.

Så jag rekommenderar absolut serien om Frida Fors.

karolina liljedahl

2018-01-17

Inte lika bra som de första tyvärr

Pia Gummesson

2017-08-27

Carin Hjulström vågar ta ut svängarna i sin chiqlitroman om Frida Fors.En härlig bok som jag läste ut på två dagar.