Låt spelet börja

Angelique Molin behöver ingen.   På egen hand har hon byggt upp ett framgångsrikt datorspelsföretag, men för att kunna förverkliga en ny spelidé så behövs kapital. Hon får kontakt med Leo Connway, investeraren som behövs för att Angel Games ska kunna växa, och står plötsligt inför ett svårt val. Leo väcker långt ifrån affärsmässiga känslor hos henne vilket inte gör saker lättare. Är det värt att avslöja mer om sig själv än hon någonsin gjort, och låta någon komma nära för att snabbare ta sig framåt, eller kan det rasera allt hon åstadkommit?     Leo är frustrerad. Angelique Molin verkar vara både smart och kompetent, för att inte tala om fängslande. Men han tvivlar på om han ska gå vidare med sin investering. Vad är det företaget försöker dölja? Ju mer han gräver desto närmare kommer han Angelique och känslorna för henne som han försökt att ignorera blir allt svårare att stå emot. ...

En romantisk driven roman, som jag tyvärr inte kommer in på djupet i. Jag är inte bekant med dataspelsbranschen vilket kan bidra till distansen jag upplever.

Jag fastnade i boken och slutade läsa när den var slut. Lättläst feelgood/romance med heta känslor, spänning, komplikationer och kärlek. En bok som går fort att läsa och som är riktigt bra.

Angelique har på egen hand byggt upp ett framgångsrikt datorspelsföretag. Men nu behöver hon en investerare för att förverkliga en ny spelidé. Leo är intresserad av att bli delägare men misstänker att Angelique och företaget döljer någonting. Att de är dragna till varandra underlättar inte situationen.

Bra språk, bra spännande handling. Gillar att Christina förlagt handlingen till spelvärlden. Inte så ofta som Romance utspelar sig i den miljön. Gillar Angelique, hon är stark, går sin egen väg och vet vad hon vill! Tycker att hon är bra gestaltad i boken.
Lättsmält, härlig, spännande och bra romance! Precis vad jag behövde en dag som denna!

Väldigt lättläst bok med korta kapitel, I love it! Jag gillar handlingen, en stark kvinna som faller för någon som ser henne för den hon är. Att det sen också blandas in lite läskiga typer gör det hela bättre. Boken kräver inte så mycket av sin läsare och det är något annat jag uppskattar med den. Kan absolut läsas ute i hängmattan eller uppkrupen i soffan medan regnet slår mot fönstret.

Spännande, underhållande & gripande!