Lär dig förstå kärlekens språk

Arkhem, Helene

Det finns 5 kärleksspråk vilket är ditt? Känner du ibland att din partner inte förstår dig? Upplever du att du ger mer än du får i ett förhållande? Det kan bero på att ni har olika kärleksspråk. Alla människor har ett medfött sätt att visa kärlek och uppskattning. Ett språk, som inte behöver vara verbalt. Den här boken är din guide till de olika språken. Du lär dig förstå dina och andras innersta önskningar och behov - och plötsligt är det självklart varför din partner, dina barn, dina vänner och kollegor beter sig som de gör... Läs boken, bli kärleks-språkbegåvad och få lyckligare relationer! Åsa Nyvall är utbildad samtalsterapeut, parterapeut och samtalscoach. Hon håller uppskattade föreläsningar om bland annat kärlekens språk. Helene Arkhem är journalist med fokus på relationer, livsbalans och personlig utveckling. Hon är redaktionschef...

Bästa boken som verkligen hjälpt mig och min man att förstå varandra bättre. Rekommenderas till alla som lever i en relation!

Och plötsligt blev allt begripligt! Vilka insikter! Nu förstår jag varför jag reagerat som jag gjort och varför vissa relationer inte har fungerat så som jag önskat. En riktig ögonöppnare och en kunskap som alla borde ha! Blir min present till alla framöver.

Mycket välskriven och givande bok, den borde alla läsa i sommar!

Väldigt läsvärd bok! Känns väldigt pedagogisk och ger verkligen värdefulla tips! Passar perfekt för hängmattan i sommar

Bra bok med tänkvärt innehåll, man får något att fundera på i sina egna relationer. Snygg och lyxig framsida ett plus för gåbortpresent.

Tänkvärd, lättläst & lärorik!