Lost light

Connelly, Michael

| 2003

At the end of City of Bones Harry Bosch quit the LAPD, but he's back in a new role that will give him the freedom to pursue the cases that compel him. When he left he took a file with him: the case of a film production assistant murdered four years earlier during a $2 million robbery.

Fredrik Davidson

2024-02-19

Det hettade till först på sidan 300. Mest transport innan dess.

2019-12-16

Pålitligt bra och rebelliskt.

Claes Nilsson

2012-02-11

Ok, Bosch gör sitt jobb ok klarar sig med livet i behåll. Inte den bästa Bosch men helt ok

2011-11-18

Jag gillar Michael Connolley och Harrý Bosch. Connelly kan skapa bra intriger och hålla uppe spänningen i sina böcker. Denna bok utgör inget undantag. Den tillhör ändå inte hans bättre utan känns ganska standard. Bra avkoppling att lyssna till i bilen men inte så mycket mer. En svag 3:a

Elisabeth E

2011-06-08

Seg i början men i slutet tog den fart. Är inte heller särskilt förtjust i jag-formen.

Henrik R.

2010-11-07

En deckare över genomsnittet. Nu var denna inte lika bra som "Last coyote" som är den enda andra Connelly jag läst/hört, men fortfarande bra.

Otto Martler

2010-05-25

Håller med föregående talare. Ny bra Bosch-bok men Jag-form är inte lika bra..

Anna Hallqvist

2009-10-13

Jag gillar min Bosch som ger sig i kast med att bråka med allt och alla ;) pensionerad eller inte.
Detta är återigen en riktigt bra bok av Connelly - fast denna bok är skriven i Jag-form vilket jag tyckte mindre om.