Låt det aldrig ta slut

Edwardson, Åke

| 2000

Det är en ovanligt varm sommar i Göteborg och under loppet av några veckor hittas två unga kvinnor mördade i en park. Har dessa båda mord något samband med det hittills ouppklarade mordet på en ung kvinna för fem år sedan? I denna täta psykologiska thriller får vi ännu en gång stifta bekantskap med kriminalkommissarie Erik Winter.

2017-03-04

Fantastiskt språk och en spännande historia, om än med ett mycket otydligt slut.

2016-03-15

Nej det här är inte mycket till deckare. Ganska seg utan någon direkt spänning. Jag tycker att Edwardssons sätt att skriva är både segt och tjatigt med alla dessa upprepningar. Kanske ändå en av de bättre Winter deckarna vilket säger det mesta om Edwardsson som författare,

Rasmusmatte .

2014-12-31

Dålig uppläsning och allmänt tjatig. Hela tiden upprepar man vad den ene sagt i dialogen. Verkar som Winter men kompani har vaxproppar eller inte alla hemma

Malin Sundman

2014-05-13

Näe det finns många bättre deckare. Lite blek tyckte jag.

Maritha .

2013-09-26

Betydligt bättre än den första Edwardson jag läste (Sol och skugga) med ett bra tempo och intressant händelsförlopp.

Jari Kokko

2011-10-23

För många störande felaktiga detaljer drar ner betyget.

Jonna Österlund

2009-12-04

Jättespännande från start, men jag vet inte...jag tyckte slutet var lite konstigt...det drar tyvärr ner betyget. Det var den första Edwardson-boken jag läste och den väckte absolut mer läslust, kanske hade jag gett ett högre betyg då.

Mia Dahlstrand

2009-08-11

2003-09-10
Spännande och läskig med många vändningar. Om kvinnomord och våldtäkt i Göteborg. Polis Erik Winther.