Last Argument Of Kings

Abercrombie, Joe

| 2008

Top notch noir fantasy - follow up to the superb THE BLADE ITSELF and BEFORE THEY ARE HANGED'You should always end with the best. Wow' SFX

Anna Nyman

2013-10-10

Jag gillar slutet och förstår (äntligen) var författaren vill komma med det hela. ("Why do i do this, why?" "Can a man change?) Men jag förstår inte riktigt varför han tar sån tid på sig för att komma fram till det. Både sista boken och trilogin som helhet är för lång.

Nils Thor

2013-07-23

En mycket bra fantasy. Lite väl mycket strider, men det är karaktärerna som är behållningen.

Therese Åström

2013-07-10

Den ÄR ju bra, men det är liiiiite för mycket krig och blod i sista boken.... Fast jag gillar den ändå, personerna är så levande.

Liza Bolin

2012-06-21

strålande avslutning på strålande trilogi. här befinner sig karaktärerna ännu mer utan valmöjligheter, och Logen fördjupas och illustreras som karaktär.

Petter Nilsson

2011-09-07

Inte helt nöjd med avslutningen på serien.. var nått som saknades.. En karta bla så man fattade hur alla städer o länder förhöll sig till varandra :/

Petter Nilsson

2011-04-29

Nu är det bara till att vänta tills juni då sista delen kommer ut :) förbannat bra serie! Mycket o knyta ihop i sista delen dock.. hoppas man inte blir besviken