Krkan sger SEN!

Populra Mamma Mu och Krkan i stadig kartongbok fr de yngsta. Mamma Mu vill leka med Krkan. Hon vill bygga sngrotta, plocka vitsippor och gunga, men Krkan har aldrig tid. Han hller p med ngot mycket hemligt. Hur ska Mamma Mu orka vnta? "SEN" r ju s trkigt! Den roliga dialogen och de fantastiska bilderna gr det hr till en perfekt bok fr de yngsta Mamma Mu-lsarna. Mamma Mu och Krkan r inte alltid verens, men de har roligt ihop!

Charmig, rolig och fint illustrerad!

AC (mamma);
Det finns mycket att prata om nr man lser ocks. Vad gr Mamma Mu medan Krkan bygger? Gr hon sakerna sjlv? Gr hon dem med ngon annan

Detta r en stadig kartbok fr de yngsta men ven vi som r ldre tycker det r roligt att lsa och titta i denna bok. Det r fina bilder, roligt samtidigt som det r lite sorgligt. Man fr sig en tankestllare.

Philip 9 r:
Mamma Mu och Krkan bckerna brukar vara roliga och lite tokiga. Man vet aldrig vad Krkan ska gra.

I den hr boken r det ocks lite tokigt. Jag knner igen mig i boken. Ibland har mamma inte tid med mig men ibland har jag inte tid med henne heller.

Sidorna r hrda och de r inte s mnga. Fina bilder. Ett litet barn kommer tycka om den tror jag