Killing Me Softly

French, Nicci

| 1998

Now that you've read GONE GIRL... Alice Loudon has it all: a devoted boyfriend, a marvelous circle of friends, a challenging job as a research scientist. Then one morning, on her way to work, she exchanges a lingering look with a devastatingly attractive man. Adam Tallis is the essence of every female fantasy--a daring mountain climber who has been hailed as a hero. As a lover, he is more passionate than Alice's wildest imaginings. Soon there isn't anything or anyone she wouldn't give up to stay by his side. Soon all she has is Adam, and life with this stranger will take her to new heights of madness...and fear.

Sina J. Saouk

2013-09-15

Spännande från början till slut, jag kunde inte släppa ifrån mig den. Dock var det lite tråkigt när det handlade om bergsklättring som jag inte är intresserad av, men annars är den jättebra. Den är skriven i första person (jag-form) vilket gör att det känns att berättelsen har hänt på riktigt.

lotte sigurd

2011-03-16

Thriller/passionsroman med intelligent kvinnlig huvudperson. Fängslande. Feministisk, lite i allafall.

Karin Lundberg

2010-12-17

Kanske inte den bästa bok jag läst, men passar sig bra för slöläsning på semestern, och stundvis riktigt spännande.

Filmatiseringen är dock katastrofal (med bl.a. Heather Graham)!

2010-07-24

Spännande sommarläsning.