Kanskje sammen

Ivan og Majken er faktisk bare venner. De har hengt sammen for å få alle i klassen - særlig Tessan og Belinda - til å tro at det er noe mellom dem. Det er for å vise at Majken absolutt ikke er så kjedelig, nå som Tessan mener at alt skal handle om gutter. Men hvis Majken og Ivan bare er venner, hvorfor blir hun så glad hver gang hun ser ham da? Hvorfor får hun hjertebank når han smiler til henne? Majken vet ikke om hun tør å betro seg til Tessan. For er det kanskje sånn at hun har lyst til å være sammen med Ivan på ordentlig ... ? Presist og morsomt om den første forelskelsen av Johanna Lindbäck. «Kanskje sammen» er den frittstående oppfølgeren av «Litt sammen».

Teresia Kjellgren

2015-11-04

Jag gillar Majken och det är nog den bästa behållningen i boken. Det är inte lätt att vara 12 med vänskap och killar och allt annat som är viktigt när man är 12. Läste förra boken med 12-åringen som nu är 13 och vi skulle samläst den här men jag blev otålig och läste den före henne. Får se vad hon som har "rätt" ålder tycker.

Teresia Kjellgren

2015-11-04

Nenne No

2015-09-30

Några fina scener men språket är svårt som vuxen. Med all säkerhet skitbra för yngre.

2015-06-01

Underbara 12-års känslor. Högt och lågt och pirrigt och jobbigt. Kärlek och vänskap och föräldrar och franska. Mycket fin.