Islossning : Spnningsroman

Dahl, Arne

| 2021

Vrvinter gr mot frsommar. Sam Berger, Molly Blom och inte minst deras poliskontakt Deer, som mste lra sig g igen efter attacken som frndrade hennes liv, tycker sig mrka ett oklart samband mellan de kroppar som en efter en hittas i den upptinande skrgrden. Ngon kommer att mrda igen. Kan Sam, Molly och Deer ingripa? Eller r sanningen bortom vad de kan frestlla sig?Islossning r den fristende femte delen i hyllade serien om Sam Berger och Molly Blom. Det r en rasande thriller dr delarna vxer ihop till ett gastkramande crescendo, msterligt orkestrerat som bara Arne Dahl kan.

Jan Banan

2023-08-14

Ingen hjdare! Tycker inte att frfattaren lngre fngslar mig.
Vad hnde med den frfattaren som gng efter annan gav oss de fantastiska bckerna om A-gruppen?

KaH

2021-12-30

Brukar gilla Arne Dahls bcker men den hr var nog en av hans smre. Kndes verarbetad.
Upplsare Niklas Engdahl ok.

Jan Svensson

2021-12-01

Ramstoryn lite vl utstuderade fr min smak denna gng. Blir heller aldrig riktigt s spnnande som det brukar bli Dahls bcker. Men r man inne i serien s blir det nd lsvrt d hela historien rr sig framt. Ser fram mot nsta bok i serien d en gammal bekant dk p finalen.