Inte utan dig

Coben, Harlan

Spnningens mstare Harlan Coben levererar ytterligare en bstsljare med chockerande vndningar och ovntat slut. Femton r har gtt sedan frortspolisen Napoleon Nap Dumas fick meddalendet att hans bror Leo och dennes flickvn Diana dtt i vad som antogs vara ett sjlvmord eller en olyckshndelse. Samma natt frsvann ven Naps tjej Maura utan frklaring. Under alla r har Nap aldrig slutat leta efter sanningen. Och nr Mauras fingeravtryck dyker upp i en misstnkt mrdares hyrbil kommer Nap allt nrmare svaren: om den kvinna han lskade, de barndomsvnner han trodde att han knde och Leos och Dianas tragiska ddsfall. INTE UTAN DIG r en kraftfull thriller, i vilken Harlan Coben med overtrffad spnning och knslomssig inblick utforskar hur stora hemligheter och sm lgner kan frstra ett frhllande, en familj och till och med en hel stad."Enastende!" Publishers...

2023-01-25

Mycket spnnande och oerhrt smart intrig! S mycket lgner som leder till katastrof.

Sofi Lindberg

2021-03-14

Spnnande, bladvndare!

Karin Johansson

2020-05-04

Lite klurig, lite vl mkt pfyllnadsmaterial, men det r ju Harlan Coben... ibland bra, ibland dligt.

Frida Tosterud

2019-11-25

Ok p grnsen mot riktigt bra. Underhllande och lttlst

Harlan Coben har skrivit ett antal bcker och jag har lst flera stycken. En,IG mig en fantastik frfattare som skriver riktiga bladvndare. Denna bok griper tag i nig direkt och jag knde att detta kommer bli wow, men efter ett tag tycker jag att den segnar till. Tycker dock att boken hmtar sig i slutet. Den r spnnande, lttlst och det r ltt att hnga med i miljerna och de personer som beskrivs. En spnnande bok med ovntade vndningar men tycker inte riktigt att denna bok nr upp till samma niv som hans tidigare bcker jag lst.

2019-01-10

Det hr r den sjuttonde boken som jag lser av Harlan Coben. Hans serie om sportagenten Myron Bolitar tycker jag r sdr.. Men dremot hans fristende bcker tycker jag r mycket bra. Hr r en lnk till den frra boken som jag lste av honom, Sanningen, och i det inlgget finns ven lnkar till mina recensioner av hans tidigare bcker.

Den hr boken, Inte utan dig, r den senaste i raden av hans fristende bcker, och den var lika bra som dom tidigare.

Spnnande, lttlst, ganska s ofrutsgbar med en hel del vndningar i, en del humor i, och snabblst r boken, och jag kan absolut rekommendera den, precis som hans tidigare fristende bcker.

Spnnande, stark & skickligt skriven!