Inget annat mrker

Hilary, Sarah

Lika omskakande som uppslukande. | The Sun Tv unga pojkar r instngda i en bunker, utan att frst var de r ngonstans. De hoppas desperat att ngon ska hitta dem - och inser lngsamt att ingen kommer att gra det Fyra r senare upptcks pojkarnas kroppar och det svraste fallet hittills i kriminalkommissarie Marnie Romes karrir tar sin brjan. Hennes enda fokus r pojkarna. Hon mste ta reda p vilka de r och vad som hnt dem. SARAH HILARY r en brittisk kriminalfrfattare, vars debutroman Ngon annans skuld [Someone Else s Skin] vann Theakston s Old Peculier Crime Novel of the Year 2015. Uppfljaren Inget annat mrker - den andra boken om kriminalkommissarie Marnie Rome - har nominerats till en Barry Award och hyllats av bde lsare och kritiker vrlden ver. Sarah Hilary r bosatt i Bath i England.

2018-03-31

Den hr boken fick jag gonen p redan i somras och nr den pltsligt dk upp i brevldan i hstas blev jag vldigt glad. Sedan glmde jag bort den. nda tills jag satt dr p semestern, med bara lsplattan. Full av bcker, naturligtvis, men ingen passade. Den enda jag ville lsa var Inget annat mrker, som stod hemma i hyllan, inbunden och fin. Med lsplatta och Internetuppkoppling r ju nstan allt mjligt s s fick det bli. Ett beslut som visade sig vara riktigt bra. Ls mer p min blogg

2018-02-14

Spnnande bladvndare med ett otckt tema. Att skydda barn. Jag gillar Marnie nu nr vi ftt flja henne i tv bcker. Hoppas p fler.

2018-01-03

En 4+! Smbarn funna dda i en bunker under en trdgrd. Verkar som en klar historia till en brjan, men den blir alltmer komplicerad. Lysande!