Ingen andra chans

Coben, Harlan

| 2009

En andra chans är den dramatiska historien om hur Marc Seidman vaknar upp efter att ha blivit skottskadad och finner sin fru mördad och sin lilla dotter försvunnen. Han blir själv misstänkt av polisen och för honom återstår bara möjligheten att klara ut mordet och kidnappningen själv. Han vet att han inte kommer att få någon andra chans?

2019-01-28

Förutom att Coben som alltid skriver spännande och helt galna berättelser berörde den här boken mig extra starkt utifrån föräldraperspektivet. Vilken mardröm!

Malin Magnander

2018-03-11

2015-10-17

Riktigt spännande! Det som drar ner lite är att storyn blir väl rörig, den är väldigt snillrikt ihopkommen. Men det når upp till en fyra i alla fall, svårt att lägga ifrån sig denna thriller.

Annika Fronaeus

2015-07-27

Spänning från första till sista sidan. När man till slut står inför upplösningen är slutet inte något du kunnat föreställa dig.

Anett Mattisson

2012-02-12

En riktigt seg historia, orkade inte lyssna färdigt på hela boken.

Carin Lundberg Papp

2012-01-16

Vilken bladvändare!! Läs den, o resten av hans böcker!

Gabriella Aronsson

2011-11-15

Så underbar, full av överraskningar, spännande scener och hjärtskärande stunder. Älskar Harlan Coben och detta är en klar favorit! sträckläsning som biter sig fast från första till sista sidan!

Helena Eriksson

2011-04-01

En mycket spännande historia som hela tiden bjuder på oväntade vändningar. En bok som är svår att lägga ifrån sig, man vill hela tiden veta vad som händer härnäst.

Maria Johnson

2011-02-14

Läkaren Marc Seidman vaknar upp på sjukhus efter två veckor i koma. Han blev skjuten i sitt hem. Hans fru Monica blev också skjuten, men hon överlevde inte. Deras dottar Tara, 6 månader, saknas. En rätt så välskriven och väldisponerad bok. Författaren gör ett par vändningar i intrigen som faktiskt håller rätt så bra. Helt ok talbok att lyssna till.

Lena Larsson

2010-02-03

Jag är pinsamt blödig men jag bölade som en gris. Är en sucker för Harlan Cobens böcker, de är för det mesta tokspännande från början till slut.

kristina johansson

2009-07-12

En riktig favorit av Cobens böcker. Lätt att tycka om och följa huvudpersonen och de övriga karaktärerna är spännande också. Bra bok.