Infr dina gon

Rooth, Mija

| 2023

Den framgngsrika inredningsarkitekten Julia Davis och fastighetspampen Peter Davis lever ett liv som andra bara kan drmma om. Men vad hjlper det nr det enda som nskas i livet inte kan kpas fr pengar? Ett barn, en egen familj. Med relationen hngande i en skr trd och i kampen att f sin hgsta drm uppfylld, tar Julia till okonventionella metoder fr att tnda den falnande glden i sitt ktenskap genom en ny frbjuden frbindelse med den mystiske James som krydda. Hur lngt skulle du vara beredd att g fr att uppn din hgsta drm? Infr dina gon r frsta delen i en trilolgi.

Kristina N

2024-04-07

En roman med en hndelserik intrig dr varje sida speglar ytterligare en facett av ett allmnmnskligt problem. Barnlshet. Nr barn nu nskas hgst av allt kan varken karrir eller materiell lycka kompensera.

Elin Thun

2024-04-05

Har lst den 2 gnger nu- historien, bildsprket och hur frfattaren tar med mig in i historien och fr mig verkligen att knna fr karaktrerna och deras liv- gr det till en bok som jag inte bara lste, jag upplevde den ocks.

Elin Thun

Katarina Carlsson

2024-04-05

Vlskriven bok som fngar barnlshetens problem . Lngtar efter nr 2 . Man villabrand veta mer

Ibadete Sfishta

2024-04-04

En bra och vlskriven bok in i varje detalj. Man lngtar efter varje kapitel som gr att man vill inte sluta lsa. Fngar verkligen lsaren eftersom man hela tiden vill veta vad som kommer hrnst. Boken har allt man kan nska sig!!

Regina Linnros

2024-04-04

En bok som fngar lsaren! Barnlshetens pverkan p relationen beskrivs ur olika perspektiv. Ser framemot nsta bok!

Malin Wulcan

Bra och vlskriven bok!!!

Lina Wernersson

2024-04-04

En bok som har allt!! Vlskriven och man lngtar efter uppfljaren!

Karolina Hlphers

2024-04-04

En gripande och vlskriven bok dr allvar kring barnlshet blandas med erotiska inslag.

Daniel Lindh

2024-04-04

Fantastikt bra och vlskriven bok! Relommenderas starkt!

Nr den efterlngtade graviditeten uteblir stlls krlekslivet p sin spets. Ofrivillig barnlshet tr p relationen och lusten fr ny riktning. Gr det att bde ta kakan och ha den kvar? Detta r frfattarens debut och ven om det mrks i vissa delar av hantverket kan jag varmt rekommendera denna bok om du letar efter en het krlekshistoria med extra erotik.