I Found You

Jewell, Lisa

| 2016

East Yorkshire: Single mum Alice Lake finds a man on the beach outside her house. He has no name, no jacket, no idea what he is doing there.

2021-04-28

Ett mellanting mellan spänningsroman och feelgood. Jewell hade vunnit på att bestämma sig. det blir alldeles för "puttinuttigt" för min smak.

Maria Jacobsson

2020-02-02

Mysig bok, med lite spänning. Inte så högt tempo, men trivsam underhållning med lite romantik. Perfekt semesterläsning!

Anna Hedenstedt

2018-07-18

Rätt så spännande och snabbläst bok, perfekt här vid poolen på Mallis!

Neha Grundström

2018-03-14

Boken mysik och den var överraskande. Boken är läsvärd men jag hade velat ha ännu mer mysik och händelser för att ge den bättre betyg

Karin Johansson

2018-03-13

En riktig bra mysdeckare!

Ann Simonsson

2018-02-23

Gillar den och uppläsaren.

Helena Rasmusson

2018-02-12

Denna bok får en 3+! Lite seg start, men den tar sig & blir riktigt spännande! Intressant & annorlunda historia. Jag gillar även personporträtten! Klart läsvärd!

Birgitta Olofsson

2018-01-22

En riktig bladvändare.

Anneli Johansson

2017-12-26

Påminner om fyrennmellan haven men når inte riktigt upp till 5 stjärnor men nästan. Rekommenderas!

🤔

Maria Olofsson

2017-11-05

Spännande koncept med man som tappat minnet och två olika kvinnor runt honom. Dessutom en dos spänning. Riktigt bra bok, jag gillar Jewells böcker och denna var ingen besvikelse.

Älskar hennes böcker, men denna var nog bäst! Mycket djupare än vanligt och är spännande från början till slut. Fin och sorglig kärlekshistoria som samtidigt väver in mäns våld mormor kvinnor.