I Found You

Jewell, Lisa

| 2016

'How long have you been sitting out here?''I got here yesterday.''Where did you come from?''I have no idea.'Surrey: Lily Monrose has only been married for three weeks. When her new husband fails to come home from work one night she is left stranded in a new country where she knows no one. Against her better judgement she invites him in to her home.

Anna Hedenstedt

2018-07-18

Rätt så spännande och snabbläst bok, perfekt här vid poolen på Mallis!

Neha Grundström

2018-03-14

Boken mysik och den var överraskande. Boken är läsvärd men jag hade velat ha ännu mer mysik och händelser för att ge den bättre betyg

Karin Johansson

2018-03-13

En riktig bra mysdeckare!

Ann Simonsson

2018-02-23

Gillar den och uppläsaren.

Helena Rasmusson

2018-02-12

Denna bok får en 3+! Lite seg start, men den tar sig & blir riktigt spännande! Intressant & annorlunda historia. Jag gillar även personporträtten! Klart läsvärd!

Birgitta Olofsson

2018-01-22

En riktig bladvändare.

Anneli Johansson

2017-12-26

Påminner om fyrennmellan haven men når inte riktigt upp till 5 stjärnor men nästan. Rekommenderas!

2017-11-26

🤔

Maria Olofsson

2017-11-05

Spännande koncept med man som tappat minnet och två olika kvinnor runt honom. Dessutom en dos spänning. Riktigt bra bok, jag gillar Jewells böcker och denna var ingen besvikelse.

Anna Granström

2017-08-12

Älskar hennes böcker, men denna var nog bäst! Mycket djupare än vanligt och är spännande från början till slut. Fin och sorglig kärlekshistoria som samtidigt väver in mäns våld mormor kvinnor.