Huset vid havet

Roberts, Nora

Mia Devlin vet vad det innebr att lska med hela sitt hjrta ? och att bli sviken av sin lskade. Fr mnga r sen blev hon och Sam Logan passionerat frlskade, men han lmnade henne utan ngon frklaring och hon blev ensam kvar med minnena av relationen ? fast vertygad om att leva ensam resten av livet.Flera r senare kommer Sam tillbaka till n, nu som gare av dess enda hotell. Han hoppas att de ska hitta tillbaka till varandra igen och blir frvnad ver att Mia r kylig mot honom nr han knner att laddningen mellan dem finns kvar. Arg, srad och frvirrad vgrar Mia erknna att hon fortfarande har varma knslor fr Sam, men s smningom behver hon hans hjlp fr att bryta frbannelsen som vilar ver n och vervinna sin strsta utmaning ngonsin.Med Huset vid havet avslutar Nora Roberts sin romantrilogi om Ripley, Nell och Mia p den pittoreska n Three Sisters Island ? en berttelse...

Elisabeth Svensson

2021-09-25

Hrlig serie om Three Sisters Island. Den frsta var klart bst men man mste ju bara lsa alla tre fr att f hela historien.

Therese stman

2020-11-24

Vlskriven och bra handling. Trevliga miljer, spnnande och mysig. Betyg: 5

lillemor lindqvist

2019-08-04

Gillar hela serien. Starka kvinnor, fin krlek och en skvtt magi p det

lillemor lindqvist

2019-08-04

Mysig och spnnande

Jag verkligen ❤ denna bok 😁👍👍👍👍

Madeleine Myrbck

2019-04-22

Otroligt bra bok. Hrligt att d flja en stark individ som varit med om ngot riktigt hemskt som letar efter en plats fr sig sjlv.

Melasbokhylla

2018-09-05

En charmig och mysig bok.

Malin Bredenberg

2017-01-11

Underbart med magi igen frn Nora Roberts

Helene Roos

2016-09-14

Min absoluta favoritfrfattare, s jag gillade naturligtvis ven denna bok. Lite romantik, lite vernaturligt och lite spnning, men kan man sin Nora Roberts s kan man ju rkna ut slutet...

Anette Bjrkman

2016-04-14

Pminner i upplgget om bckerna om vrdshuset. Men jag upplever inte samma knsla fr huvudkaraktrerna. Knns lite mer ytligt.

Inger Jonsson

2016-03-10

Ingen hgre litterr upplevelse. Som "sl ihjl tiden" bok gr den an. En stor del mystik och krlek.

Jenny Wikander

2015-10-28

Som alla hennes bcker var den mycket mycket bra,och vlskriven.

2015-06-19

Betyg: 3,5 av 5.

En helt okej Nora Roberts-roman som r ungefr som dom flesta bcker av henne.

Boken r lttlst och vldigt frutsgbar. Den innehller mycket krlek och ven lite vernaturligt.

Det r frsta boken i en trilogi, och tillrckligt bra fr att jag ska vilja lsa dom tv kommande bckerna.

S gillar man Nora Roberts bcker, s rekommenderar jag absolut den hr boken.