Hur man botar en feminist

Johansson, Nanna

| 2013

Magdalena Hanell

2016-02-07

Emellanåt sjukt kul. Bonusavsnittet med målarboken fick mig att gråtskratta. Nätdejtingkapitlet känns konstigt. Varför gå in och starta en sida för att håna folk som inte ens skrivit något taskigt? Fattar inte den delen riktigt.

Hade högre förväntningar än känslan av en frustrerad tonåring som driver med allt o alla. Oseriöst intryck. Kanske var meningen men föll mig inte i smaken i vilket fall.

Kamali 

2015-10-12

Jag skrattade så jag grät och nu är jag uttorkad. Lätt värt det ändå.

Malin H

2015-01-01

Jag älskar den här boken så himla mycket! Breven på datingsidor och konstiga facebook-grupper är det allra roligaste. och vissa av enrutingarna är top quality humor. lite trist att jag läst mycket i andra sammanhang. exempelvis extramaterialet från målarboken. men det är så roligt så jag dör lite, så det gör inget. en grej nanna ska ha mycket cred för är att hon kan sätt smileys på exakt rätt ställe.

Niklas Lövgren

2014-02-27

Alltså...jösses. Varje bok den här människan släpper är ju rent guld, och detta kan vara hennes bästa hittills. En av Sveriges skarpaste hjärnor!

Sandra Björn

2014-02-11

tror ingen kan få mig att fulskratta så mycket som nanna johansson- ah, fantastiskt.

Linnea Hopf

2013-11-09

Nanna är genial som vanligt. Lite trist dock att vi lojala fans redan sett mycket av innehållet i bloggar osv.

FranZone c”,)

2013-11-06

Skarpa streck!
Helt i klass med Liv och Sara...

Eyez Only

2013-10-17

Jag säger bara det: "bonusmaterialet" på slutet i form av den sjukligt bisarra målarboken - jag dog skrattande. Jag önskar att det varit jag som hittat den där målarboken och inte Nanna, bara för att jag så hemskt gärna vill se samtliga 96 sidor...

Liza Bolin

2013-10-16

håller med föregående talare, skrattar så jag gråter, särskilt åt målarboken hon beskriver, och åt förslaget för att bota Anders Borg: ordna en samarbetskurs för rävar, så nästa gång Borg ska ut och jaga så övermannar rävarna honom och matar honom med bär tills han blir snäll.

Skrattar så jag gråter.