How to Find Love in a Bookshop

Henry, Veronica

| 2016

Bestseller Veronica Henry returns with this delightful story set in a Cotswold book shop.

Elisabeth Svensson

2021-04-12

Älskade böcker....

2020-10-21

Visst var boken rätt mysig och trevlig men det var alldeles för många personer inblandade, en del bands ju ihop med resten men några delar kändes mer som en konstig utfyllnad.

Eva Pettersson

2020-06-02

Hjärtevärmande bok som utspelar sig i en hemtrevlig liten bokhandel i en mysig liten stad!

Lättläst feelgood. Tyckte dock mycket mer om hennes ”Drömhuset”!

2019-10-19

Emilia ärver sin fars bokhandel när han går bort. Hon är fast i sin sorg och vill därför sälja bokhandel. Det är bara det att bokhandelns stamkunderna har blivit som en familj för Emilia. Vad ska hon göra?

Det här är en varm feelgoodbok om sorg, vänskap och kärlek. Karaktärerna i boken är bra gestaltade och jag vill lära känna dem mer! Hela miljön verkar vara så mysig och jag vill åka till bokaffärer och strosa omkring där.

Veronica Henry har ännu en gång skrivit en väldigt bra, läsvärd och varm roman om människor och relationer. Boken är lättläst och vips är den utläst, tyvärr! Jag hade velat läsa mer om Nightingale Books och människorna där.

Veronica Henry vet hur hon ska trollbinda sina läsare! Hon är definitivt en fantastiskt bra feelgoodförfattare och en av mina favoritförfattare. När får vi läsa mer av denna brittiska kvinna? ❤️ .

Spännande, stark & skickligt skriven!

Pia Gummesson

2019-10-14

Varm och fin roman.

villa-freja.se

2019-10-12

En varm och charmig berättelse. Hur går det att inte tycka om en bok som handlar om en bokhandel? Historian har ett djup och ett driv som gör att den seglar upp som Henrys hittills bästa roman. Jag gillar den mycket.