Hitta rätt i stället för att leta fel : Vägen till ett gladare liv, bättre relationer och oslagbara team

Ryner, Gunnel

| 2023

Vill du ha mer energi och glädje i livet, stärka dina relationer och få fram det bästa i dig själv och andra? Vill du bidra till stolthet, arbetsglädje och goda resultat i ditt team?HITTA RÄTT är en unik guide för dig som vill skapa positiv förändring i ditt eget och andras liv. Gunnel Ryner har plockat guldkornen från styrkebaserade metoder som Lösningsfokus, Appreciative Inquiry och Positive Deviance och forskning inom positiv psykologi och styrkepsykologi. Resultatet är en skattkista fylld av konkreta verktyg för att se och förstärka det goda, hitta lösningar, tillvarata styrkor, lära av framgångar och bygga utveckling på det som fungerar bra. Följ med på en spännande upptäcktsresa där du lär dig att: Hitta rätt hos dig självHitta rätt hos andraHitta rätt i livetHitta rätt på jobbetGunnel Ryner är beteendevetare och en av Sveriges...

Ingrid Bodén

2023-05-16

En fantastiskt givande bok med ett budskap som sporrar och inspirerar till att se på livet med ett fokus på allt som för oss framåt. I takt med de spännande insikter vi får skapas glädje, utveckling och nya möjligheter. Kanske ett nytt förhållningssätt för en del personer. Varför har vi inte insett det här tidigare, är nog en fråga som infinner sig hos många. Men det är aldrig för sent och i Gunnels bok blir vi ledsagade till att just hitta rätt. Rekommenderas starkt.

Anna E.

2023-05-15

En guldgruva för att få mer energi, glädje och ett roligare liv och arbetsliv! Inget klämkäckt. Inget överdrivet. Utan bara rakt av ett strategiskt tänk. Så smart! Hoppas många chefer läser den.