Harry Potter und der Stein des Weisen

| 1998

Flag from de

Veritasböcker

2024-01-26

Jag tyckte den var lite långtråkig, det hände nästan ingenting

Black Jim

2023-01-25

Filmerna är bättre :/

Vera ivelander

2022-11-11

Potterhead här. ÄLSKAR harry potter

Cecilia Hermansson

2022-03-08

Finns få som slår dessa böcker. Avundsjuk på alla som inte läst dem ännu som kan få uppleva denna värld och detta universum! Missa det inte!

När Harry Potter föddes visade det sig att han var en trollkarl som skulle gå på en skola som hette Hogwarts. När han började där så fick han en vän som hette Ronald Weasley. Harry Potter får lära sig försvar mot svartkonster, magi och får lära sig olika trollformler. Det kom ett monster in till Hogwarts. Hermione Granger försökte att stoppa monstret men det gick inte, så hon skrek. FORTSÄTTNINGEN FÖLJER!!!!!!! 😀😊😄

Boken är bra för den är spännande och rolig.

Den var jätte bra och spännande.

En riktigt bra bok mellan 10 och 10000 år.Passar mig riktigt bra.

Den här boken är bra till åldern 9-13 tycker jag. Jag gillar denna boken för att det är mycket händer.

4a Fågelskolan

2021-11-08

Denna bok handlar om Harry Potter som börjar på Hogwarts. Jag tyckte boken var bra, för att det var spännande att lära sig om trollkarsvärlden.

jag gillar harry potter
M.C