Harry Potter and the Chamber of Secrets

Rowling, J K

| 1998

Harry Potter is a wizard. He is in his second year at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Little does he know that this year will be just as eventful as the last ...even getting there is an adventure in itself! The three firm friends, Harry, Ron and Hermione, are soon immersed in the daily round of Potions, Herbology, Charms, Defence Against the Dark Arts, and Quidditch. But then horrible and mysterious things begin to happen. Harry keeps hearing strange voices, sinister and dark messages appear on the wall, and then Ron's sister Ginny disappears...

e hill

nnu en fantastisk ok i serien

HARRY POTTER R BST

Harry potter r bst

Harry potter r bst

Karolina Jonsson

2022-05-22

Lika underbar och magisk som frvntat, och som vi alla vet att Harry Potters vrld r. Det hr r den andra boken jag lser p engelska och jag tycker det r vldigt roligt. Men jag mrker att det gr lite trgare nr huvudet r vldigt trtt s jag har ftt kmpa fr att komma framt. Frutom nr jag kom till slutet, d r det s spnnande att det inte gr att lgga den ifrn sig. Och det trots att jag vet vad som hnder, har bde sett filmerna flera gnger och lst de svenska bckerna. nd r den hr vrlden ngot som aldrig mttar mig, det gr verkligen att teruppleva s mnga gnger. En helt unik vrld och historia som jag verkligen nskar att alla vore villiga att ta sig an. Jag tycker genuint synd om de som aldrig har gett Harry Potter en chans. Fr det r filmer och bcker som passar bde barn och vuxna. Helt obeskrivligt. Makalst bra!

Cecilia Hermansson

2022-03-08

Finns f som slr dessa bcker. Avundsjuk p alla som inte lst dem nnu som kan f uppleva denna vrld och detta universum! Missa det inte!

Cecilia Hermansson

2022-03-08

Ingelstad skola k 4

2022-01-22

Den hr r s BRA

Super bra😍 rolig spnade ⌨️⌨️📴

Vldigt bra och spnnande!

Den hr boken r bra men r ocks sorlig.

Den hr boken r jtte bra!!!! Harry Potter ska till Hogwarts. Men innan han ker till deras skola s fick han reda p att en person som hette Sirius Black, har rymt frn Azkaban. Nr dem ker p tget hnder det konstiga grejer. Det hnder alltid konstiga grejer p deras skola.

Harry potter ska ka till hogwarts (som vanligt). Han fr ocks reda p innan han ska ka att en fnge, Sirius black, har rymt frn ett fngelse. P tget hnder det konstiga grejer och samma sak p hogwarts. Malfoy skadar sig och det hnder mycket mer!!!! Jag tycker den hr boken r jttebra fr att jag gillar att det hnder hela tiden ngot och nr de anvnder mycket magi och det gillar jag!

Spnnande hela tiden kunde aldrig sluta lsa. 😂😂😂😂😂😂😂😂

Boken r. Och en bra film!

Klass 4c, Kulturama

2021-11-17

Nog den bsta harry potter boken ngon sin ❤️

den var bra och spnnande.

Den hr boken r bra. Hoppas att ni gillar Harry Potter. Om ni gillar magi, sorlig och spnnande bcker s mste ni ngon gng att testa lsa Harry Potter och fngen frn Azkaban! 😀😃😊🐴🐎

bra

vldigt bra

2021-10-27

Bokens titel: Harry Potter och hemligheternas kammare
Bokens frfattare:J.k rowling
Harry r nyfiken, modig och vldigt bra p att bryta mot Hogwarts regler.

Boken utspelar sig 1992 i Storbritannien

Det r en fantasy bok

Boken handlar om att folk blir frstenade och harry mste hitta upphovet

En fortsttning till boken:Harry Potter och fngen frn azkaban

Jag tycker att boken var: Bra och spnnande.

2021-10-27

Bokens titel: Harry Potter och hemligheternas kammare
Bokens frfattare:J.k rowling
Harry r nyfiken, modig och vldigt bra p att bryta mot Hogwarts regler.

Boken utspelar sig 1992 i Storbritannien

Det r en fantasy bok

Boken handlar om att folk blir frstenade och harry mste hitta upphovet

En fortsttning till boken:Harry Potter och fngen frn azkaban

Jag tycker att boken var: Bra och spnnande.

Daniel Norrman

2021-10-25

Den r tydlig och en bra bok. 4 stjrnor

Den hr boken passar fr er som gillar trolleri, spnning och lnga bcker!

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

spnnande och bra

spnnande och bra

ISGR 4B

2021-10-07

Jag tyckte den var spnnande och den var inte fr lttlst