Hmnaren

Buthler, Dan

| 2015

Maria B

2020-07-28

Lyssnat p ljudboken. Kan inte lta bli att ryckas med och vilja fortstta lyssna, men med en stor skopa avsmak. Extremt vldsamt och inriktat p sex, vldtkter och droger. Kan inte lta bli att undra hur frfattarna kommer p allt...

Helena Emanuelsson

2018-09-25

Valentina

2018-08-23

R, mycket grym, men nd med glimten i gat.

Anna Andersson

2017-11-22

Toppen

Marina Pedersen

2016-10-11

Bst

Annika Sjstrm

2016-02-18

INTE lsvrd...s dlig o smakls

Monica Helmersson

2016-01-28

Man fasas ver denna grymma mnniska man blir arg ver hur han gr allt fr f igenom sin vilja. Slutet var lite abrupt.

Sussie S

2015-12-13

Betydligt bttre n den fregende i serien.

Johan CB

2015-12-03

Kerstin Hellgren

2015-06-25

Alltfr mycket sadistisk sex. Intriger hmtade frn tidigare bcker. Jag har faktiskt trttnat p silver Bielke.

2015-06-07

Jag tror att det rcker med Silferbielke nu! Men Stefan Sauk gr ett kanonjobb som upplsare.

Anna Johansson

2015-06-07

Det r lika roligt som alltid att f lsa om Silfverbielke. Man sugs direkt in i den vrld som Silfverbielke och Colt befinner sig i och som man som lsare knner mycket vl igen. Dock brjar jag tycka att historien om Silfverbielke brjar bli lite tunn och jag saknar Colt i denna boken, han r med alldeles fr lite.

Precis som boken innan denna slutar denna med en cliffhanger. Hoppas att nsta bok blir den sista om Silfverbielke, men inte om Colt.

2015-04-30

Det hr r frfattarparet Buthler & hrlunds tionde bok tillsammans, det r den nionde boken om polisen Jacob Colt, och det r den sjtte boken om psykopaten Christopher Silfverbielke. Och jag har lst allihopa.

Jag tycker mycket om serien om Silfverbielke, den r lttlst, fngslande, spnnande och bra.

Men ibland s kan jag knna att bckerna hela tiden pendlar p grnsen (min i alla fall) till vad som r okej, med allt kvinnovld, kvinnohat, och alla kvinnofrnedringar.

Fr alla morden i bckerna kan jag tycka r ?okej?, men allt detta sexuella vervld och beskrivningar av Silfverbielkes njutning, blir nstan lite vl osmakligt ibland.

Fast jag vet ju att jag i alla fall helt skert kommer att lsa nsta bok. Fr ven denna bok avslutades ju med en cliffhanger, och jag mste ju bara f veta hur det kommer att g, inte bara fr Christopher Silfverbielke, utan ocks fr Jacob Colt, och ven Linda Schecker.

S till er som har lst dom tidigare bckerna i serien, rekommenderar jag absolut denna bok.

Karin Lfstrand

2015-04-30

150429: Tyvrr mste jag ju erknna att jag r fast i Silverbielke-serien. Denna bok hller egentigen inte mttet p samma stt som 1:an och 2:an men spnnande blir det nd.