
Det kommer stndigt nya teser om hur man bst driver ett framgngsrikt fretag. Frn att ha fokuserat p produkten och kunden r det nu mnga som inser att det r kompetensen i fretaget som gr skillnaden. Nr medarbetarna r hjrnor snarare n armar r betydelsen av att ha de bsta ombord avgrande.Boken "Guldklockans tid r frbi" handlar om framtidens utmaningar nr det gller kompetensfrsrjning och de nya frutsttningar som vntar fr chefer, fretagare och arbetsgivare. Att gra som man alltid har gjort hller inte lngre. Fretag som vill anstlla talanger mste se till att deras jobb blir trvrda och erbjuder ngot mer n bara bra arbetstider och hg ln. Tiden r frbi d man stannade hela sitt yrkesverksamma liv p en och samma arbetsplats, och efter 25 r fick en guldklocka fr lng och trogen tjnst. Numera handlar jobbet mycket mer om sjlvfrverkligande n om frvrvsarbete...
Visa mer
Recensioner
Bli frst med att recensera denna bok