Grisfesten

Persson, Leif GW

| 2011

Ett postrn p frsommaren i Stockholm fljs innan ret r slut av tv mord. Snart urskiljs ett samband mellan hndelserna. Men nr polisens utredare kommer grningsmannen p spren brjar det krva.Vissa prominenta personer har intresse av att hemlighlla spaningen.

Annika Sjstrm

2017-02-12

Helge Skoog lser vldigt bra!

Josefine Ejebjrk

2016-07-14

Ngot mrkligt upplgg

Johan CB

2015-12-03

emmakicki

2014-01-21

Jttekonstig bok. Egentligen kanske inte dlig men absolut inte bra heller. Jag r nog mer fr traditionella deckare n sna hr polisromaner.

Ulf Pettersson

2013-01-31

BOKEN GER, UTVER ROMANENS SPNNING, OCKS EN INBLICK I POLISARBETET SAMT STATISTISKT INTRESSANTA UPPGIFTER

Kamali 

2013-01-07

Tyvrr tyckte jag inte texten flt p s bra och dessutom br du vara oerhrt observant fr att inte missa sm antydningar som spelar stor roll fr fallets utgng. Frutom det var den inte vidare spnnande heller.

C L

2012-07-25

Jag tyckte den hr var mycket mer vlskriven och klurig n Linda. Jag tycker om hur de litterra och kriminolgiska referenserna smyger sig in.. Jag fr vl lov och ge romaner om brott en chans till, som blivande kriminolog.

Lina Josefsson

2012-06-29

Rtt enkel men nd smart story. 70-talet r fantastiskt att lsa om, dr kan vi snacka om en annan tid och ett annat liv...

Hanna Berglund

2012-04-19

Hade ftt en femma om den inte hade knts s "gammal."

harriet karlsson

2011-10-16

Ljudbok, upplsare Helge Skog. Dligt det gr inte att lsa en deckare som det vore " Halv tta hos mig" Fick lyssna om hela tiden fr att sjlv knna Leif GW i texten. Inte bra.

Marianne Strandberg

2011-09-01

OK o rolig bitvis, men fr mycket som pminner om GW i TV.

Lite missnjd med slutet men annars en bra deckare.

Nils Thor

2011-06-12

Underhllande, humoristisk och intressant med informationen om polisarbetet.

Karin Lfstrand

2011-05-03

110401: Kul sprk men det r svrt att lsa deckare som r skrivna fr lnge sedan (1978). Men eftersom jag r svag fr den gode G W blir nd en trea....

Lena L

2010-07-12

Den knns lite lderstigen emellant med GWP r en mstare p polisromaner. Hade jag lst den nr den var ny hade den ftt hgre betyg. Nu blir det en 3 plus.

Daniel Hugosson

2010-03-18

Lite annorlunda lsning som understundom underhller riktigt mycket. Historien r upplagd nstan som ett filmmanus, vilket var annorlunda, ovntat och lite smtrevligt sdr..

Den strsta negativa aspekten r dock att personportrtten r alldeles fr fattiga. Ngot som, i och fr sig, gr hand i hand med "filmmanuset".

Lady Flanders

2009-06-18

Det r minst 25 r sen jag lste boken, 3 eller 4..? Vill minnas att han skrev lite kantigt.