Så får du ditt företag att växa, Nya sätt för dina kundmöten, Pianotrappan och salsadansarna, Bonusavsnitt: Här hittar du nya områden att satsa på
Visa mer
Recensioner
2017-01-23
Betyg
Om jag skulle rekommendera EN källa som tar upp allt man behöver veta om gratis marknadsföring, summerar kunskapen och gör det lätt att förstå så är det de här böckerna (del 1+2).
Driver själv företag där marknadsföringen är livsviktigt!
Författaren har en otrolig förmåga att trycka in så mycket kunskap i en sån liten bok och förklara varje steg tydligt.
Du lär dig många sätt att marknadsföra och du kommer garanterat hitta ett flertal sätt du kommer att använda.
Tummen upp, rekommenderas!
2016-12-21
Betyg
När jag skaffade den här bokserien (Gratis marknadsföring 1 + 2) visste jag inte riktigt vad jag skulle vänta mig. Men jag blev glatt överraskad! Det är en lättläst och lättförståelig bok om hur jag kan marknadsföra mig utan att lägga dyra kostnader på det. Holger Wästlund har erfarenhet och kompetens för den här typen av arbete, vilket syns i hans text. Råden han delar med sig av är guld värda. Det är precis vad en nyföretagare behöver veta för att få företaget att blomstra i en djungel av konkurrens.
Gratis marknadsföring del 1 fokuserar på att göra hemsidan attraktiv, att bli synlig på Google. Det finns tips på vad man ska skriva på sajten, viktiga sökoptimeringsord, vad som nischar hemsidan, hur man skriver nyhetsbrev etc. Den perfekta starten, med andra ord.
Gratis marknadsföring del 2 fokuserar på de sociala medierna, bland annat facebook, twitter och linkedin. Bonusavsnittet i slutet av denna bok är super.
Allt som allt är båda dessa handböcker ett måste för oss som är i starten av vårt företagande.
2016-11-07
Betyg
Ett måste för oss som vill marknadsföra oss mer!
Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis!
Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsföring av mitt varumärke!
Lisa Hågensen, författare
2016-11-07
Betyg
Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis!
Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsföring av mitt varumärke!
Lisa Hågensen, författare
2016-11-04
Betyg
Bästa marknadsföringsboken finns nu i nyutgåva. Sträckläste boken och nu ska den bo på mitt skrivbord, nära till hands, så jag snabbt kan slå upp när jag behöver. Jag tyckte jag kunde mycket om hemsidor men här finns ännu mer. Mycket som jag inte alls kunnat och därför undvikt, e-brev t.ex.
Det känns som om man får ut mycket både av de saker man redan kan en del om och det som är helt nytt. Allt är bra förklarat med handfasta tips, inget marknadsföringsflum. Jag kommer att läsa den igen och sedan ha den nära till hands, som uppslagsbok.
2016-10-09
Betyg
En bok man önskar man vore ensam om. Dessa tips som Holger ger är guld värda för mig som är på väg att starta eget företag av mindre sorten och utan denna bok hade man blivit fattig på marknadsföring och nu kostar det inget.. vilken bok.. rekommenderas starkt