Gratis marknadsföring - del 1

Wästlund, Holger

| 2016

Flag from sv

10


Så ger din hemsida resultat, Nischa din hemsida, Så gör de som lurar Google, Så får du flest besökare, Använd smarta sökord, Bilder säger mer än 1000 ord, Din viktiga landningssida, Skriv bra innehåll så här, Innehållet är det allra viktigaste, Du är expert, I stället för broschyrer, Så blir du talare, E-böcker blir mer och mer populärt, Dags att skriva en ?riktig? bok, skicka ut nyhetsbrev, Så når du din målgrupp, Ditt nyhetsbrev som ger resultat, Ge bort värdefull information, Konkurrera inte, samarbeta, Framtiden Klicka nu på den färgade knappen längst upp för att ladda ner e-boken.

Visa mer

Skapa konto för att sätta betyg och recensera böcker

Recensioner

Holger Wästlund

2019-05-14

Betyg

Holger Wästlund har arbetat som enmanskonsult och vd för stora företag samt som managementkonsult och outplacementkonsult. Boken riktar sig till mindre företag och dess ägare/ledare. Syftet är att läsaren ska finna gratis marknadsföringsmetoder som man komponerar efter sina behov och på så vis kan maximera effekten.

Boken handlar om hur man kan använda sig av en effektiv marknadsföring för att starta eller utveckla sitt befintliga företag. I de mindre företagen hänger marknadsföringen av ägaren/ledaren starkt ihop med marknadsföringen av
företaget. Denna bok utgör första delen i en serie. Här behandlas områden som hemsidor, YouTube, Instagram, SlideShare, Google etc. Enligt författaren bör man ha flera hemsidor och använda medier som YouTube, Instagram etc. och att länka dessa med varandra. Här betonas också vikten av att skriva artiklar, bloggar, e-brev och e-böcker för att nå bästa affärsmässiga framgång.

Denna aktuella och praktiskt användbara bok är en av ämnesområdets
bästa. Recension från BTJ, lektör Jan-Olof Svensson

S

Sven-Arne Karlberg

2017-09-05

Betyg

Hej Holger!
Stort tack än en gång för Din e-bok.
Jag har bara "skummat" den än så länge men har redan nu konstaterat att Du verkligen delat med Dig av Din kunskap och erfarenhet.
Boken är "guld värd" och jag kommer att använda många av Dina tips och råd i fortsättningen. Jag har alltid varit en nyfiken "gubbe"
och för ca 5 år sedan började jag bygga hemsidor åt privatpersoner, föreningar och företag. Med Dina tips och råd kan de göras ännu bättre.
Med vänlig hälsning
Sven-Arne Karlberg

R

Robert Österman

2017-01-23

Betyg

Om jag skulle rekommendera EN källa som tar upp allt man behöver veta om gratis marknadsföring, summerar kunskapen och gör det lätt att förstå så är det de här böckerna (del 1+2).

Driver själv företag där marknadsföringen är livsviktigt!

Författaren har en otrolig förmåga att trycka in så mycket kunskap i en sån liten bok och förklara varje steg tydligt.

Du lär dig många sätt att marknadsföra och du kommer garanterat hitta ett flertal sätt du kommer att använda.

Tummen upp, rekommenderas!

S

Sara Olsson

2016-11-09

Betyg

Toppentips för nya företagare!

L

Lisa Hågensen

2016-11-07

Betyg

Ett måste för oss som vill marknadsföra oss mer!

Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis!
Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsföring av mitt varumärke!
Lisa Hågensen, författare

L

Lisa Hågensen

2016-11-07

Betyg

Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis!
Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsföring av mitt varumärke!
Lisa Hågensen, författare

E

Eva Ullerud

2016-11-04

Betyg

Bästa marknadsföringsboken finns nu i nyutgåva. Sträckläste boken och nu ska den bo på mitt skrivbord, nära till hands, så jag snabbt kan slå upp när jag behöver. Jag tyckte jag kunde mycket om hemsidor men här finns ännu mer. Mycket som jag inte alls kunnat och därför undvikt, e-brev t.ex.

Det känns som om man får ut mycket både av de saker man redan kan en del om och det som är helt nytt. Allt är bra förklarat med handfasta tips, inget marknadsföringsflum. Jag kommer att läsa den igen och sedan ha den nära till hands, som uppslagsbok.

inger hansson

2016-11-02

Betyg

En bok du inte kan vara utan när du skall marknadsföra din produkt via alla sociala medier. Alla tips i boken är graits. Köp den - Läs den - Det kommer att löna sig!

L

Lasse Beijer

2016-10-24

Betyg

Jag har läst Holger Wästlunds nya böcker "Gratis marknadsföring Del 1 och Del 2". På sidan 104 i Del 1 skriver han, citat "Min slutsats är klar. Vi kommer att se ännu mer av marknadsföring som är gratis i framtiden. Se till att du hänger med på den resan!" slut citat. Precis så vill jag också uttrycka mig efter att ha läst böckerna. Och inte nog med det. Jag lägger till mina rekommendationer KÖP DEM! Du får en stunds trevlig, lärorik läsning. Sedan tycker jag att böckerna bör ingå i gymnasieutbildningens ekonomiprogram, "Starta eget".

E

Eva Ullerud

2016-10-21

Betyg

Bästa marknadsföringsboken finns nu i nyutgåva. Sträckläste boken och nu ska den bo på mitt skrivbord, nära till hands, så jag snabbt kan slå upp när jag behöver. Jag tyckte jag kunde mycket om hemsidor men här finns ännu mer. Mycket som jag inte alls kunnat och därför undvikt, e-brev t.ex.

Det känns som om man får ut mycket både av de saker man redan kan en del om och det som är helt nytt. Allt är bra förklarat med handfasta tips, inget marknadsföringsflum. Jag kommer att läsa den igen och sedan ha den nära till hands, som uppslagsbok.

A

Andreas Bodin

2016-10-09

Betyg

Läste ut boken på en halvdag för att den var så lättläst och innehåller så mycket praktiska tips och råd. Det märks att författaren Holger Wästlund besitter mycket erfarenhet och kompetens. Språket är enkelt och tydligt. Ord som kan vara nya för vissa förklaras på ett bra sätt. Rekommenderar att du har ett anteckningsblock tillgänglig när du läser, då det som delas är något som du omgående vill omsätta i handling.

L

Lisa Hågensen

2016-10-09

Betyg

Framför mig på bordet ligger just nu en guldgruva för alla som vill satsa på sitt företag och varumärke! Det är Holger Wästlunds bok Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis!
Allt från hur rätt sökord ger gratis marknadsföring och hur man får fler besökare på sin hemsida till smarta sätt att använda bilder, och tips när man ger ut sin ebok finns med. Och mycket, mycket mer. Det här är en bok som verkligen kommer att hjälpa mig i min fortsatta marknadsföring av mitt varumärke!
Lisa Hågensen, författare