Girl who loved Tom Gordon

King, Stephen

| 2000

Having wandered away from her arguing family during a hike on New England's Appalachian Trail, a young girl discovers that she is lost in the menacing woods with only her personal stereo and the Red Sox game for comfort

Danje Förlag

2017-01-10

Jag var ung när jag läste den och så fängslad av Steven King att jag metodiskt lästa alla hans böcker, så jag kanske inte skulle ha samma läsupplevelse idag... men jösses vad spännande. Jag kan bara gå på den läsupplevelse jag hade då och ger den därför 5 av 5.

2016-12-17

Fantastisk liten berättelse! Det är underhållande att få läsa Trishas tankar och det är fint att se den styrka hon besitter. Känner mig vördnadsfull i slutet och klämmer till och med ut en tår.

Tomas Karlsson

2014-08-21

Det griper aldrig riktigt tag, inbjuder tyvärr till gäspning och skumläsning för min del. Hade lite större förväntningar på den.

Emma Pa-Fo

2012-10-03

Otäck men riktigt bra!

2012-07-05

Bara såå bra Läs =)

Josefine Ejebjörk

2011-10-17

En av Kings bästa, den är kortare än vad han brukar skriva, men den innehåller så mycket ändå.

Sofie Petersson

2011-05-29

Flicka går vilse i skogen. Hennes enda vän är hennes freestyle. För livlös och för trist karaktär. Skräckmästaren imponerar inte. I alla fall inte med den här boken.

Sabina -

2010-09-19

överaskande bra

Sandra Svensson

2010-09-15

gripande, skakande.. king skriver som ingen annan..

Freddy K

2010-02-04

Framförallt en väldigt tråkig, händelselös bok. King gör inte så mycket med handlingen och ingenting överraskar egentligen.

Anders Högman

2009-08-17

Spännande. King kan verkligen hantverket. Och som hon berör, lilla Trisha.

Monica Hammarsten

2009-06-12

En ovanlig bok, av en bra författare som jag inte hade läst något av förren jag var i tjugo årsåldern. Jag trodde det skulle vara värre. Men den här boken är en sådan där må bra bok tycker jag!