FROM THE CORNER OF HIS EYE

Koontz, Dean

| 2000

The eagerly awaited new thriller from the number one bestselling author of 'False Memory', 'Seize the Night' and 'Fear Nothing'. Nationwide advertising campaign to include TV.

Rebecka Nyman

2020-11-30

Vet inte riktigt hur jag känner inför denna bok. Vissa saker hade kanske fått högre betyg och vissa lägre betyg så snittet blev 3 av 5. Den tog riktigt lång tid att läsa, för jag kände att den inte riktigt hade det tempot jag önskar mig av böcker. Många intressanta idéer och ändå en spännande bok, men spänningen försvann undan för undan eftersom slutet kändes så oerhört långt borta. Därför tappade jag liksom motivationen. Mycket berättelse om annat som till viss del hade med historien att göra. Överlag en helt okej bok, spännande ibland, mycket prat om annat ibland.

Neha Grundström

2018-03-14

Jag tyckte om boken i det stora hela. Karaktärerna och dess öden var intressant.
I Mitten är det ungefär 100 sidor som är tråkiga men kan man bara komma förbi dom så är det en helt klart läsvärd bok.
Lite för lång för min smak.

Den här boken var helt okej den var spännande tycker jag

Per Englund

2011-08-05

Ibland intressant ibland väldigt trist

Sophie Sundin

2010-07-13

Riktigt dålig, förutom beskrivningen av mördaren - det gjorde han riktigt bra. Därför får boken två och inte en stjärna.

Michael Nystås

2010-02-03

Koontz nutida böcker är väldigt speciella och bärs fram på en stråke av andlighet. Nattsvart ondska möter en godhet som inte är av denna världen. Barn med förutbestämda öden föds. Säreget fängslande.