Fröken Spöke och varulvarna

Det är sportlov och skolans sportklubb åker till fjällen. När Ebba, Ivar, Fröken Sparre och de andra kommer fram till hotell Vargen välkomnas de av den gulögda fru Varg, som sniffar intensivt i luften. Nästa morgon är det äntligen dags att åka skidor. Skidläraren heter Ulf Varg och är väldigt hårig. Det verkar helt klart vara något mystiskt med familjen Varg. Vad kommer hända på natten när det blir fullmåne?!

Almunge skola, 4B

2021-12-18

Den är bra tycker jag. Den är den bästa boken jag läst hittills.

bra

Först var det att Ebba och Ivar ska börja med sport och dom skulle prata om vad dom skulle göra på lovet så då sa Ebba och Ivar att de ska åka till fjällen då frågar han om dom skulle vilja komma med så sa dom jaa!!!! .Så när det var dags för att åka till fjällen så efter var de framme och då såg dom en mystisk kvinna så börjar hon prata om saker efter några timmar senare så såg dom mystiska kvinnans son komm och då börjar han prata om saker så då gick han så då komm kvinnan och visade runt deras rum var tvär bra så senare så var det dags att sova nästa dag så vaknade dom och åt frukost och spelade kort .Så några veckor senare var det en dag innan dom skulle åka hem och på kvällen gick Ulf ut och ylade mot månen så såg dom att rima gick ut då såg Ulf henne och pussar henne i kinden men Ebba och Ivar trodde ej det så gick dom ut för att rädda henne men det var en missförstånd och då gick dom in och berättade vad som de hände portik så komm kvinnan och gärde dom varm choklad.Nästa dag var det dags men förs -t åkte de skidor sen åkte de .Där var det slut .❤️

Den här boken va lite tråkig men spännande och intressant för mig jag rekommenderar den hära 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🙌🏼

Jag tyckte den hära boken var best för att jag gillar fröken sparre

Jag tyckte den hära boken var best för att jag gillar fröken sparre

Ebba,Ivar och fröken sparre är i fjällen med skolans sportklubb.Jag tycker att boken inte var så bra.