Fotbollstvillingarna. Målskytt med spelglädje!

Gahrton, Måns

Sjätte boken i Måns Gahrtons populära fotbollsserie.Konrad ska få provträna med Akademia FC! Kim försöker att vara glad för att Konrad fått chansen att spela med ett bättre lag. Men det är svårt för hon är missnöjd med sin egen träning. Samtidigt grubblar Konrad över om han valde rätt.Följ serien från början: Fotbollstvillingarna 1: Dribbla, skjut, rädda! Fotbollstvillingarna 2: Världens bästa fint! Fotbollstvillingarna 3: Äntligen träningsläger Fotbollstvillingarna 4: Målrekord! Fotbollstvillingarna 5: Vi ska vinna cupen!

2021-12-15

Inte så kul för de handlar om fotboll de tycker jag inte om.

2021-12-15

Jag tyckte inte att det var så bra. Man måste nog gilla fotboll för att tycka om den och det gör inte jag.

2021-12-01

Fotbollstvillingarna är en bra bok med fina bilder. Jag skulle vilja se hur det går för dom om tio år.

Råda skola åk 4

2021-10-20

Jag har läst en bok som heter Fotbollstvillingarna Målskytt med spelglädje av Måns gahrton. Den handlar om två personer som heter kim och konrad och konrad ska till en ny club som heter akademia FC. Boken är bra för att jag gillar fotboll.

Råda skola åk 4

2021-10-20