Fotbollstvillingarna 4: Målrekord!

Gahrton, Måns

Del 4 i serien om fotbollstvillingarna Kim och Konrad.Kim och Konrad drömmer om att vara den som på egen hand gör flest mål för sitt lag under en säsong. Men vad är viktigast? Antalet mål eller spela som ett lag ...

2021-10-27

Jag har läst en bok som heter Fotbollstvillingarna Målrekord. Boken är skriven utav Måns Gahrton och Kristian Eskild Jensen. Boken handlar om två tvillingar som heter Kim och Konrad. Dom är på en turnering med fotbollslaget. Boken är bra för den handlar om fotboll. Wilmer

2021-10-27

Jag har läst boken om Målrekord. Jag tyckte att boken var bra för att jag gillar fotboll. Den var också bra för att den hade inlevelse tycker jag. Den handlar om två tvillingar som ska slå målrekord. Den boken passar för dem som gillar fotboll.

2021-10-20

Jag har läst en bok som heter fotbollstvillingarna målrekord den handlar om två personer som heter kim och konrad. I boken så slår kim rekord i mest räddade straffar och konrad slår mål rekord i kvarnbacka kickers. Jag tycker att boken är bra för att jag gillar fotboll.