Frfljaren

Roberts, Nora

Tv dagar innan sin tolvrsdag vaknar Naomi Bowes mitt i natten. Ute drar det ihop sig till ett tryckande hett skvder. Genom sovrumsfnstret ser Naomi sin pappa frsvinna in bland trden bortanfr huset och hon skyndar sig ner fr trappan fr att flja efter. Men ngot r fel. Pappa r inte p vg ner mot sjn fr att ta sig ett svalkande dopp som Naomi trott. Han fortstter rakt in i den mrka skogen.Sjutton r senare har Naomi bestmt sig fr att lmna traumat i det frflutna bakom sig. Hon r inte lngre den lilla flickan som hittade och befriade en fastbunden kvinna i en jordkllare i skogen, och avsljade sin pappa som en av landets vrsta seriemrdare. Idag r hon en framgngsrik fotograf med ett nytt efternamn, och hon har precis kpt ett nedgnget men underbart gammalt hus vid havet, lngt ifrn platsen dr hon vxte upp. Naomi lngtar efter att bli lmnad ifred, men lter...

lia Hellman

2019-06-18

Boken var toppen! Kom in direkt. Lste & lyssnade s fort tids gavs. Frsta jag provade av henne & vill testa mera.😄

Anette hrn

2017-06-17

Fastnade direkt och kunde inte lgga ifrn mig den frrn den var utlst

2017-04-14

Nja, inte speciellt spnnande eller en bladvndare. Naiv och svr att komma in i. Karaktrerna tilltalade mig inte. Frutsgbar.

Bra bok " Rekommenderar denna"

Anna Maria Hellstrm

2016-11-05

Lite som att lsa ett avsnitt av criminal minds. Spnnande och romantisk som vanligt, hrliga relationer mellan familjemedlemmar och vnner. Och som grdde p moset finner man Tag.